Hallo,

Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee:
Random Tekst
Online check IP
Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.

Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.

Mvg,
Jonathan
@Jelmer
Je beschrijft twee dingen die nerges overgaan.
1. PHPhulp is geen grote software organisatie
2. PHPfreakz en PHPhulp vergelijken wordt al vanaf het begin gedaan, en is dus een beetje achterhaald. Het gaat ook om PHPhulp en niet om PHPfreakz. PHPhulp staat al jaren in dit jasje, netzoals PHPfreakz. Kortom weer een nutteloze vergelijking. Als je de vergelijking toch wilt maken. PHPfreakz in een nieuw jasje dan PHPhulp ook.... dat gebeurt toch ook? Mmm ja met enkele uren per week gaat dat goed komen.

Ik vind je conclusie wat beter. Bas mag doen wat hij wilt. Behalve over dat verdienen, maar daarover heeft Arjan al genoeg over gezegd.
je hebt gelijk, die eerste vergelijking is wat zwak.

Wat ik bedoelde met de vergelijking met phpfreakz, wachten op nieuwe versies gebeurt in veel meer communities en is niet iets wat alleen phphulp overkomt.

En wat betreft het verdienen, ik had beter kunnen zeggen dat wij Bas niet betalen voor service. Hij verdient waarschijnlijk wel aan ons, al zal het niet echt veel zijn. Als hij z'n community zou verwaarlozen, lopen de 'inkomsten' vanzelf wel terug. Het is niet zo dat wij aan phphulp vast zitten. Genoeg concurentie lijkt mij.

Reageren