Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee: Random Tekst Online check IP Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.
Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.
Dit topic is niets mis mee, maar sommige reacties slaan gewoon nergens op,
Als bijvoorbeeld Bas een bijzaak noemt over de nieuwe versie van phphulp, maakt niet uit wat, gaat iedereen daarop door, en dan krijg je daarop weer reacties, waarop je dan weer reacties krijgt.
Een discussie mag best, maar doe het dan net zoals je het normaal zou doen, en wijk niet van het onderwerp af, daar bereik je niks mee, en niemand zit er op te wachten.
wijs ik mensen aan??
ik weet zelf ook dat zelfs ik eraan meedoe zo af en toe,
maar we moeten niet al te ver afdwalen,
en ik ga hier oook niet op door want de topic titel is:
Ander systeem voor scripts/tutorials toevoegen ivm het niveau
en niet
Kom laten we vandaag een gaan zeiken op elkaar, en nemen voor de verandering bas als pispaaltje
en @bas no offence to you.
dus ik ga mezelf nu kapot zuipen (voor zover ik dat nog niet gedaan heb),
weltrusten, en AMEN
ik ben eerlijk gezegd best teleurgesteld in Bas zijn reacties. De instelling "Ik betrek niemand van de community erbij omdat ik een slecht vertrouwen heb"...kan ik begrijpen! echt waar... maar op het moment dat je publiekelijk deadlines stelt en je red dat niet, dan ontkom je er niet meer aan om de community toe te laten in de ontwikkelen van de nieuwe versie wil je ze tevreden houden.
Je bent dus gewoon in de fout gegaan met het delen van informatie over een nieuwe versie... je zal op de blaren moeten zitten. Je laat nu de community op de "blaren" zitten(geef een kind en lolly en pak hem vervolgens meteen weer af), en dat vind ik erg onredelijk.
Nu is de voorgaande alinea erg zwart wit...maar een tussenweg lijkt mij niet meer dan terecht!
edit: tevens lijkt het me erg sterk dat er echt niemand is hier die voldoende kennis heeft en jij wel kan vertrouwen...
Je bent dus gewoon in de fout gegaan met het delen van informatie over een nieuwe versie... je zal op de blaren moeten zitten. Je laat nu de community op de "blaren" zitten(geef een kind en lolly en pak hem vervolgens meteen weer af), en dat vind ik erg onredelijk.
Hmm, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb toch liever een werkende oude site dan een half werkende nieuwe site.
Okee, het was achteraf niet handig om iets wat nog niet af is van tevoren aan te kondigen. Maar dat probleem heeft Bas niet alleen, iedere grote software-organisatie kampt er momenteel mee. Vista is tig keer uitgesteld, Mac OS X 10.5 was nog maar net voor het nippertje klaar, diverse game-studio's schuiven met deadlines. Anderen zijn zo slim om gewoon nog geen release-date te vermelden. Of je doet het helemaal slim, en zegt op een gegeven moment, waneer je eindelijk klaar bent met het in het geheim bakken van de opvolger "hier is hij dan".
Voorbeeldje dichterbij: PHPFreakz was een tijdje geleden ook bezig met een vernieuwde site. Hele community erbij getrokken, iedereen kom hem bezichtigen terwijl hij gemaakt werd door de beste programmeurs van de community. Guess what? Hij komt er niet. Ze gaan nu voor een standaard-oplossing, een betaald forum dat ze gaan voorzien van wat extra features. En ik moet het nog maar zien of het er ooit komt. En geef toe, de site van PHPFreakz is harder aan een opknapbeurt toe dan PHPHulp :P
Om kort verhaal lang te maken: Bas mag doen met de al-dan-niet nieuwe PHPhulp wat hij wil. Hij hoeft geen verantwoording aan jullie af te leggen, hij verdient niet eens geld aan jullie :) Maar hij weerhoudt jullie er ook niet van een eigen PHPhulp-achtige community te beginnen, toch? Dus al je zo veel te klagen hebt (ooh, ik mis overbodige feature #1 en toegevoegde waarde #2) begin een eigen PHPhulp. Is je beleid goed, heeft je site een vriendelijk uiterlijk, en werkt hij prettig, dan komen de mensen vanzelf wel lijkt mij.