Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee: Random Tekst Online check IP Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.
Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.
PHPNewbie: Wat is de bedoeling hier ? Hulp geven aan onervaren niet ?
Wat doe jij hier dan? Zoveel hulp geef jij niet...
En dat geeft niks, je bent er net zo welkom om. Maar ga dan niet zeuren over anderen wanneer er eens een topic is die jou niet bevalt. Je hóeft niet te reageren...
Nee, maar ik ben normale persoon die onervaren is en veel vraagt . Maar ik boek wel vooruitgang en als ik iets weet kan ik antwoorden maar PHP is niet volledig mijn grootste kennis en hier zijn vaak moeilijke vragen over :)
T is mischien een beetje offtopic, maar ik vind deze discussie, of uit de hand lopen, of totaal nergens meer op slaan, wil iemand persoonlijk aanvallen, stuur hem dan even een pmetje, of bel hem even op, maar sleep niet de rest mee in de discussie, laten we het voortaan maar gewoon houden bij de (tochnog redelijk kwalitatieve) topic houden, dat verbeterd de zweer ook nog eens.
Wil je hier persoonlijk op mij reageren omdat je mij een vuile tyfushond vind dat ik dit zeg, stuur dan a.u.b. een pm, of vraag om me nummer, maar laten we gewoon proberen om de topics nog redelijk ontopic te laten.