Nog even wat opmerkingen, als eerste vind ik hem wel erg mooi maar hij is wat té oranje.
En verder vind ik het "textblok" iets te laag staan, ik zou dat wat omhooghalen ;)
Mijn mening is dat men lekker in den beginne moet stoeien met templates, veel inspiratie opdoen van andere webdesigners en leren van je eigen fouten en uiteindelijk die van hun.
Wel is het zo dat men voor het geleverde werk netjes vermeld dienen te worden op de aangepaste site, zij het dat de auteursrechten het aanpassen van de betreffende template niet in het geding staan.
Gebruik de templates voor leer doeleinden en als webdesigner zou je het zelf ook niet leuk vinden als men met jou idee wegloopt.
Wil je het toch gebruiken, maak de layout dan helemaal zelf na in PS en dan lekker met die divjes aan de gang. Dan heb je toch nog iets meer eer aan te behalen ookal is de layout niet helemaal zelf verzonnen. Kun je altijd nog onderaan je site zetten Redesigned by..............
?
Onbekende gebruiker
04-11-2008 10:11
Chilion schreef op 04.11.2008 10:00
Wat de crap is hier flash aan? Volgens mij is het gewoon PHP :P
Ach, 20-10 :p
Ivo schreef op 01.11.2008 16:19
ik zie dat je je layout hebt veranderd, maar je achter grond klopt bij mij niet ;)
ik heb een kleine resolutie maar anDesign ipv JoranDesign is misschien wel iets wat minder verzorgend oogt.