Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;
PHPHulp heeft in mijn ogen niet het recht om zich een community te noemen. In ieder geval geen goede. Er word gezeurd over het feit dat er slechte scripts toegevoegd worden, maar het is het php-hulpteam zelf wat er ook geen oplossing voor verzint of maakt. En over oplossingen gesproken. De nieuwe versie, die al een jaar over de deadline is. Mooie oplossing om het daar ook direct bij te zetten, mocht de nieuwe versie ooit komen. Want onze leuke admin heeft wel tijd voor zijn freelance site, maar phphulp de update die allang over de deadline is geven, ho maar. En ondertussen worden de Senior leden van PHPHulp steeds bitcherig. Nieuwe scripts worden afgekraakt, goede scripts kunnen altijd beter. En de 2 dingen die ik in de zin hiervoor noemde worden niet op een nette manier gedaan. Er worden meerdere dubbelposts gemaakt, mensen vallen elkaar aan en als dan de scriptposter zijn script verwijderd lacht iedereen zich nog kapot ook.
Deze site heeft het recht niet zich PHPHulp te noemen.
Misschien even tijd voor de TS voor een conclusie, zoals dat hoort bij een discussie :P
Misschien dat je dan ook nog een beetje de discussie weer krijgt, want k denk dat de helft niet weet wat er op pagina 3 t/m 9 staat
@gamer,
Waar en wanneer,, k heb best zin in een pizza, is toch zeker vorrig jaar dat k voor t laatst een pizza had
?
Onbekende gebruiker
05-01-2009 21:26
nico schreef op 05.01.2009 21:22
@gamer,
Waar en wanneer,, k heb best zin in een pizza, is toch zeker vorrig jaar dat k voor t laatst een pizza had
Moet je toch echt wel effe naar Limburg komen (Venlo) :). Kijk uit want het is spekglad hier zo + er ligt 15 centimeter sneeuw :D.
[quote='PHP Newbie schreef op 05.01.2009 18:58']Noem ze dan newbie
Voel je je aangesproken? :P ;)[/quote]
En offtopic te gaan.. Zo verziek je ook het forum.. Een beetje is natuurlijk niet erg maar dit is al de zoveelste reatie die offtopic is.. Ga dan naar de koffiehoek en open daar een topic over deze zeik community..
En ik denk dat Bas ook wel gelijk heeft dat hij niet reageert hier, want het is een behoorlijk chaotische topic.
Ook snap ik de reacties van de mensen die zeggen dat ze het dom vinden dat Bas niks van zich laat horen, aangezien de nieuwe site al een jaar te laat is...
Agja, hij zal vast wel wat beters te doen hebben, maar geef het stokje dan over, genoeg vrijwilligers hier.