Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;

PHPHulp heeft in mijn ogen niet het recht om zich een community te noemen. In ieder geval geen goede. Er word gezeurd over het feit dat er slechte scripts toegevoegd worden, maar het is het php-hulpteam zelf wat er ook geen oplossing voor verzint of maakt. En over oplossingen gesproken. De nieuwe versie, die al een jaar over de deadline is. Mooie oplossing om het daar ook direct bij te zetten, mocht de nieuwe versie ooit komen. Want onze leuke admin heeft wel tijd voor zijn freelance site, maar phphulp de update die allang over de deadline is geven, ho maar. En ondertussen worden de Senior leden van PHPHulp steeds bitcherig. Nieuwe scripts worden afgekraakt, goede scripts kunnen altijd beter. En de 2 dingen die ik in de zin hiervoor noemde worden niet op een nette manier gedaan. Er worden meerdere dubbelposts gemaakt, mensen vallen elkaar aan en als dan de scriptposter zijn script verwijderd lacht iedereen zich nog kapot ook.

Deze site heeft het recht niet zich PHPHulp te noemen.
We kunnen ook met een bepaald team gaan samenwerken om een nieuwe versie te bouwen (ikke design doen!!) en die nieuwe community aanbieden aan Bas als ie af is en anders doen we gewoon lekker zelf daarmee een nieuwe community opzetten als Bas t niet wil? (of we kunnen het wegmikken of verkopen :P)

Zoals ik zei, ik wil wel een paar avonden dan besteden aan de clientside (Design, xHTML, de views, etc..)
Hmmz...

Iemand nog slimme ideeën?

Lal
@tommy geen slecht idee (k doe wel mee), misschien kunnen we door middel van donaties een nieuwe hosting betalen xD. (reclameloze website??)

Want deze site: phphulp.nl heeft boven reklame rechts reklame en links een zoek machine van google. (dat wilt Bas zeker niet verliezen..)

Edit: @santhe, was een grapje.. xD
Peter schreef op 05.01.2009 16:17
bas heeft bodyguards bijgeroepen, 3 moderators XD (santhe, erik en Terence)

Graag geen onzin vertellen.
Dit topic behaalde ergens het punt dat mensen constructief iets aan de sfeer wilden doen... Lijkt erop dat dit vandaag een beetje omslaat door reacties op pagina 1??? Kom op mensen, blijf positief :D
Ik dacht meer dan aan reclameloos voor leden (eventueel alleen met 300+ posts ofzo). Als je intresse hebt kun je met mij contact opnemen: [email protected] (msn/email). Even handig om te vermelden dat deze kennis gewenst is:
* Zend Framework
* PGSQL (goed he frank?!)
Zo erg vind ik die reclame nog niet eens.

Ik vind het erger dat 'vooral de nieuwe leden' hun code niet highlighten.
Even voor het idee, krijgen we niet dezelfde problemen met een nieuwe website?
Natuurlijk kan je alles veel duidelijker maken, en ook beetje afkijken van andere goeie fora (tweakers) met schop mod en topic breaks, dat gene wat onderaan staat, goeie faqs. Maar nog steeds krijg je nieuwelingen die eventueel niet echt gemotiveerd zijn.

En de voorgaande berichten over Bas slaan nou niet echt ergens op.

Ikzelf snap geen drol van phpfreaks, hun reactie systeem is raar, en hun design is ook beetje oud. haha ;-) Maar niveau ligt er wel hoger naar mijn idee.

Voor de rest, niet zo zeiken, maar wees aardig.
Dennis Mertens schreef op 05.01.2009 15:51
Phpfreakz is duidelijk genoeg.

Op het moment dat jij uit die website niets kan opmaken, heb je eerder een andere cursus nodig, i.p.v. PHP leren.
PHPFreakz is onoverzichtelijk, oogt onprofessioneel en er zitten nóg meer "noobs" op dan hier..
Welke reclame?
Na aanmelden hou je maar 1 (of 2) reclames over die je gewoon uit kan zetten (lang leve Opera...).
En die zoekbalk van Google zit mij daar prima, jammer dat ie niet zo goed werkt.

Maar een zeik-community-zeik-topic oprichten om daarin anderen af te zeiken (de benoemer van een noob-noemer) of afzeiken van een administrator die er gewoon geen tijd voor overheeft... lekker constructief weer... of niet?

Reageren