Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;
PHPHulp heeft in mijn ogen niet het recht om zich een community te noemen. In ieder geval geen goede. Er word gezeurd over het feit dat er slechte scripts toegevoegd worden, maar het is het php-hulpteam zelf wat er ook geen oplossing voor verzint of maakt. En over oplossingen gesproken. De nieuwe versie, die al een jaar over de deadline is. Mooie oplossing om het daar ook direct bij te zetten, mocht de nieuwe versie ooit komen. Want onze leuke admin heeft wel tijd voor zijn freelance site, maar phphulp de update die allang over de deadline is geven, ho maar. En ondertussen worden de Senior leden van PHPHulp steeds bitcherig. Nieuwe scripts worden afgekraakt, goede scripts kunnen altijd beter. En de 2 dingen die ik in de zin hiervoor noemde worden niet op een nette manier gedaan. Er worden meerdere dubbelposts gemaakt, mensen vallen elkaar aan en als dan de scriptposter zijn script verwijderd lacht iedereen zich nog kapot ook.
Deze site heeft het recht niet zich PHPHulp te noemen.
Als ik al 5 topics vind waarin jouw hulp nergens op slaat, heb ik al geen zin meer om verder te zoeken. 't Is misschien overdreven, maar ik denk dat je dan niet veel verder komt dan gekopieerde links die noch relevant noch nuttig zijn.
Ik denk dat jij ook niet vrolijk zal worden als er op jouw probleem alleen een stel links worden gepost waar je niks aan hebt?
Overigens zaten er 1 of 2 topics tussen waar je wel probeert te helpen. Veel verder dan "post wat meer code" kwam 't dan ook niet.
Hou dan dit topic wel ontopic en ga elkaar niet zo af lopen zeiken. Dat is precies waarom er dus al over werd gesproken het topic maar te sluiten. Geef gewoon aan waarom jij wél vindt dat het een zeik-communitie is, of juist niet (of dat er (en das mijn mening) gewoon een paar raddraaiers zijn) en ook waarom je dat vindt.
Ik heb ook wel eens mensen een beetje afgezeken, maar mijn intentie is toch echt wel het helpen van zoveel mogelijk mensen.
Als ik al 5 topics vind waarin jouw hulp nergens op slaat, heb ik al geen zin meer om verder te zoeken. 't Is misschien overdreven, maar ik denk dat je dan niet veel verder komt dan gekopieerde links die noch relevant noch nuttig zijn.
Ik denk dat jij ook niet vrolijk zal worden als er op jouw probleem alleen een stel links worden gepost waar je niks aan hebt?
Overigens zaten er 1 of 2 topics tussen waar je wel probeert te helpen. Veel verder dan "post wat meer code" kwam 't dan ook niet.
Je hebt alles al doorgezocht, dus dat "geen zin" verhaal van jou slaat ook nergens op.
Ik heb ook links gekregen, ga maar kijken bij mijn topic`s. Ik had geen andere bedoelingen dan als de gebruiker die mij die links gaf.
Dat zijn toch geen reacties! Ads kopieren, wat niet eens te MAKEn heeft met het gevraagde!
Neem deze:
De vraag:
Hoe kan ik deze mappen weer toe-eigenen zodat ik handmatig wijzigingen kan uitvoeren?
Jou antwoord
De volgende links passen bij dit bericht (gesponserde koppelingen):
ICT-ers:
Een mens is méér dan competenties! Zoek jij een baan die bij jou past?
www.soulutionrecruiting.nl
Vacatures ict
Brunel ICT heeft altijd de juiste baan voor jou.
www.brunel.nl/ict
Wtf man, als je je eigen post had door gelezen had je kunnen weten dat het om werk-advertenties gaat...
Dat heeft toch 0.0 % met het gevraagde te maken!
echt serieus.... en vul je geboorte datum in op je profiel, ik ben wel benieuwd hoe oud je bent...
Ik ben hier al 3,5 jaar lid, en kom hier wel al 4 jaar, maar jij slaat werkelijk alles....
Je hebt alles al doorgezocht, dus dat "geen zin" verhaal van jou slaat ook nergens op.
Ik heb ook links gekregen, ga maar kijken bij mijn topic`s. Ik had geen andere bedoelingen dan als de gebruiker die mij die links gaf.[/quote]
Als geen zin nergens op slaat, dan heb je dus maar in 7 topics gereageerd waarvan 5 met onnodige links en 2 met 'hulp' die niet verder kwam dan "post wat meer code"? Beetje dom om dit nu te zeggen...
Waarschijnlijk hielden die links dan ook wat meer in dan iets over ICT wat niks met het topic te maken had.
---
@Robert: Tsja. Met Jans reactie - die hij weghaalde - luidde hij wel een goed voorbeeld in wat velen hier doen. Dus zo offtopic is het nu ook weer niet. Overigens zeik ik Jan Volker niet af, ik wijs hem z'n plaats. Zulke opmerkingen plaatsen hoort niet, dan spoor je ergens niet.