Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;
PHPHulp heeft in mijn ogen niet het recht om zich een community te noemen. In ieder geval geen goede. Er word gezeurd over het feit dat er slechte scripts toegevoegd worden, maar het is het php-hulpteam zelf wat er ook geen oplossing voor verzint of maakt. En over oplossingen gesproken. De nieuwe versie, die al een jaar over de deadline is. Mooie oplossing om het daar ook direct bij te zetten, mocht de nieuwe versie ooit komen. Want onze leuke admin heeft wel tijd voor zijn freelance site, maar phphulp de update die allang over de deadline is geven, ho maar. En ondertussen worden de Senior leden van PHPHulp steeds bitcherig. Nieuwe scripts worden afgekraakt, goede scripts kunnen altijd beter. En de 2 dingen die ik in de zin hiervoor noemde worden niet op een nette manier gedaan. Er worden meerdere dubbelposts gemaakt, mensen vallen elkaar aan en als dan de scriptposter zijn script verwijderd lacht iedereen zich nog kapot ook.
Deze site heeft het recht niet zich PHPHulp te noemen.
Als je hebt over je eigen woorden, ben jij degene hier die goed fout zit, Jan. Als je zoiets durft te plaatsen heb dan ook het lef dat te laten staan en ga niet terug zitten krabbelen en zeker niet mij beschuldigen van het feit dat ik dingen verzin.
Dit bedoel ik dus al, hè. Zeik-community. Je kunt nu aan mij het zeik-label hangen, maar ik vond de woorden van Jan Volker erg ongepast en erg arrogant/egoïstisch. En dat is nog zacht uitgedrukt. Het slaat toch nergens op dat je zoiets gaat roepen? Denk de volgende keer eerst nog een keer na vóórdat je het plaatst, in plaats van het daarna te editten.
@Leon: tsja, als iemand zoiets gaat roepen kan ik daar heel fel om worden. Heb dan nog het lef zoiets te laten staan als je dan het lef had het te plaatsen. EN men moet daarna zeker niet gaan roepen dat het nooit gezegd is.
Edit: @Erik: ik vind juist dat dit topic open moet blijven. We willen toch een betere community? Geef iedereen dan de kans zijn aanmerkingen aan de huidige community te uiten. Kunnen we samen tot een oplossing komen.
Ik zeg niet dat je dingen zit te verzinnen. Ik wou er een ander verhaal van maken, dat taalgebruik word gebruikt door vele leden hier op het forum, maar op een schijnheilige indirecte manier.
Mijn tekst was nog niet kompleet en ik drukte per ongeluk op plaats bericht.
Ik snap niet waarom jij een quote maakt van mijn tekst en mij probeert af te kraken. Wat wil je bereiken beste vriend?
Nu we het er toch over hebben en Jezpur mijn tekst toch al gequoteerd heeft wil ik daar even verder op in gaan.
Als de leden willen dat ze op een normale wijze worden geholpen dienen zei ook netjes over te komen. Wat vaak gebeurd is van "nu moeten jullie naar mij luisteren, mij helpen en de rest interesseert mij niet". Zo werkt het helaas niet.
Als je wilt dat mensen je hier op vriendelijke wijze te woord staan, moet je ook netjes blijven. Ik ben zelf een beginnende PHP`er, ik probeer met mijn kennis mensen te helpen. En ja, ik heb ook wel hulp nodig, als ik dat heb probeer ik zo netjes mogelijk om ondersteuning te vragen.
Niemand is verplicht om iemand te helpen, daarom vind ik het altijd netjes om die persoon te bedanken. Als jij met een vaag verhaal komt, brutaal vragen stelt, en vervolgens zonder te bedanken weg gaat, heb ik ook geen zin om je de volgende keer te woord te staan.
Edit: @Erik: ik vind juist dat dit topic open moet blijven. We willen toch een betere community? Geef iedereen dan de kans zijn aanmerkingen aan de huidige community te uiten. Kunnen we samen tot een oplossing komen.
Ik begrijp dat je dit topic open wilt houden met deze achterliggende gedachte. Maar aan de andere kant, wat verwacht je dat er gebeurt? ik loop hier lang genoeg rond om te kunnen zeggen dat er weinig zal veranderen...
Edit: voor hij zijn bericht gaat gaan lopen editten, hij kopieerde gewoon de google ads die bij het bericht stonden en plaatste dit als reacte. Dit vind ik niet kunnen en zeker niet "met mijn kennis mensen helpen".
@Jan: Dan had je nog altijd op edit kunnen drukken en je verhaal af kunnen maken, in plaats van het meteen te verwijderen. Daardoor vatte ik het dus blijkbaar fout op. Ik heb een hekel aan mensen die dingen gaan roepen en daarna schijnheilig gaan lopen zeggen dat ze dat nooit gezegd hebben.
Ik wilde dat even kenbaar maken, omdat we het toch over mensen hadden die de community verpesten. Als iemand zoiets gaat doen vind ik dat verpesten van de community. Maar goed, ik heb het dus blijkbaar fout opgevat, en jij had beter iets anders kunnen doen in plaats van het te verwijderen.
Edit: @Hipska: ik had dus toch gelijk. Dankje :-). Onze Jan Volker hier heeft niet altijd goede bedoelingen....
@Erik: Daar heb je wel gelijk in. Toch lijkt het me iets vredelievender als het topic openblijft zodat - stel dat iemand dat nog nodig vind - iemand zijn zegje kan doen. Mensen die later, terwijl ze nooit deel hebben genomen aan dit topic, dit topic lezen en dan zien dat het topic gesloten is, kúnnen het opvatten alszijnde dat PHPHulp het onderwerp probeert neer te sneren - als je begrijpt wat ik bedoel.
Dan raad ik je even aan om verder te zoeken. Dan zal je zo zien dat ik werkelijk mensen heb proberen te helpen ;) (hier op het forum EN op andere forum`s)
EDIT: Klopt, ik had het later kunnen editten, maar dat heb ik niet gedaan. En gezien mensen er zelf voor kiezen om iets te editten of niet, of om een artikel te plaatsen of niet, heb ik dat niet gedaan. Waarom maken jullie er zo een groot probleem van?