Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;
PHPHulp heeft in mijn ogen niet het recht om zich een community te noemen. In ieder geval geen goede. Er word gezeurd over het feit dat er slechte scripts toegevoegd worden, maar het is het php-hulpteam zelf wat er ook geen oplossing voor verzint of maakt. En over oplossingen gesproken. De nieuwe versie, die al een jaar over de deadline is. Mooie oplossing om het daar ook direct bij te zetten, mocht de nieuwe versie ooit komen. Want onze leuke admin heeft wel tijd voor zijn freelance site, maar phphulp de update die allang over de deadline is geven, ho maar. En ondertussen worden de Senior leden van PHPHulp steeds bitcherig. Nieuwe scripts worden afgekraakt, goede scripts kunnen altijd beter. En de 2 dingen die ik in de zin hiervoor noemde worden niet op een nette manier gedaan. Er worden meerdere dubbelposts gemaakt, mensen vallen elkaar aan en als dan de scriptposter zijn script verwijderd lacht iedereen zich nog kapot ook.
Deze site heeft het recht niet zich PHPHulp te noemen.
En dat zijn dan net de reacties waar niemand iets aan heeft.
Nu wil ik ook nog wel een discussie beginnen over je zo begint 2009 gebeuren, maar dat zal ik maar niet doen om het nog on-topic te houden
no offence!!!
Klopt, die dingen van Loran van zo begint 2009 voegen niets toe. Er was weer eens een pionier die het probeerde op PHP Hulp te verbeteren, tevergeefd, dat had ik op voorhand kunnen zeggen. Loran dan moet je dus niet dit soort totaal-onnuttige-bijzaken gaan melden..
@nico;
Je hebt helemaal gelijk, er worden veel te veel reacties geplaatst waar niemand wat aan heeft. Naar mijn gevoel doen sommige gebruikers dit alleen om hun berichten (posts) op te krikken.
En zoals Blanche al zei: Discussie != ruzie. Iedereen heeft goede punten aangegeven op verschillende gebieden.
De gebruikers van PHPhulp zijn al verschillende keren nieuwe features en een nieuw ontwerp beloofd waardoor deze (denk ik) afhaken. Door deze afhakers daalt het niveau en worden er steeds meer zinloze/respectloze reacties geplaatst. Mede hierdoor heeft Arjan (denk ik) geen motivatie meer om deze site verder te runnen.
De gebruikers van PHPhulp zijn al verschillende keren nieuwe features en een nieuw ontwerp beloofd waardoor deze (denk ik) afhaken. Door deze afhakers daalt het niveau en worden er steeds meer zinloze/respectloze reacties geplaatst. Mede hierdoor heeft Arjan (denk ik) geen motivatie meer om deze site verder te runnen.
Jeroen
Arjan is niet degene die deze site runt. Dat is Bas Kreleger.
Daar heb je inderdaad gelijk :-P. Maar dit veranderd weinig aan de situatie dat er nog steeds zinloze, respectloze reacties geplaatst worden waardoor de Moderaters er geen zin meer in hebben.
Overigens zie ik Bas ook weinig tot nooit meer op PHPhulp.
Ik snap het wel dat Bas het druk heeft met zijn school en ik geef hem ook 100% gelijk dat hij school laat voorgaan. Maar dan snap ik dus weer niet waarom hij het design niet uitbesteed. Gebruik FreelanceHulp.nl ervoor of iets dergelijks?
Er zijn best nog wel Senior PHP'ers hier die PHPHulp.nl kunnen vernieuwen.
Nog over de opruiming: Hij is geweest, dus dat is al goed. Dan snap ik ook dat het topic is gesloten door Bas ^^.
Bespreek dit soort dingen maar via PM o.i.d.
Probeer dit topic nou voor deze ene keer a.u.b. on topic te houden,
(het ging net zo goed (tot een half uur geleden))
Oke, er is een opruimactie geweest kennelijk, de ergste scripts zijn inderdaad weg. Neemt niet weg dat dat wel gemeld had kunnen worden, de manier waarop het topic gesloten is suggereert dat er niets gebeurd is.
Ontopic: In de FAQ staat dit (letterlijk):
Wat voor regels gelden hier?
Er zijn op het moment nog geen regels gemaakt omdat wij dit tot nu toe niet nodig vinden. Iedereen die deze website bezoekt gedraagd zich goed. Ga zo door.
Is het dan niet een idee om nu wél regels op te stellen?