Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;

PHPHulp heeft in mijn ogen niet het recht om zich een community te noemen. In ieder geval geen goede. Er word gezeurd over het feit dat er slechte scripts toegevoegd worden, maar het is het php-hulpteam zelf wat er ook geen oplossing voor verzint of maakt. En over oplossingen gesproken. De nieuwe versie, die al een jaar over de deadline is. Mooie oplossing om het daar ook direct bij te zetten, mocht de nieuwe versie ooit komen. Want onze leuke admin heeft wel tijd voor zijn freelance site, maar phphulp de update die allang over de deadline is geven, ho maar. En ondertussen worden de Senior leden van PHPHulp steeds bitcherig. Nieuwe scripts worden afgekraakt, goede scripts kunnen altijd beter. En de 2 dingen die ik in de zin hiervoor noemde worden niet op een nette manier gedaan. Er worden meerdere dubbelposts gemaakt, mensen vallen elkaar aan en als dan de scriptposter zijn script verwijderd lacht iedereen zich nog kapot ook.

Deze site heeft het recht niet zich PHPHulp te noemen.
Ik denk dat feedback geven een deel van de community is. Het topic waar jij je reactie op baseerd is naar mijn idee niet negatief. Het is opbouwende kritiek die misschien in weinig woorden wordt gegeven. Een aantal steekwoorden kunnen voldoende zijn om de TS op nieuwe ideeën te brengen. Ik zie daar geen slechte dingen in.

@Loran: Nou, waarom is die site nog niet klaar dan ;-)
Loran schreef op 03.01.2009 20:23
@Crispijn
Er zijn leden die al een tijdje bezig zijn met een soort gelijk site als deze.

Oh, verklaar je nader?
Van die gene mag ik er ook niet over zeggen en dat ga ik ook niet doen.
En een ding vertel ik wel tot nu toe weet ik het van 4.
Jezpur schreef op 03.01.2009 20:25
[quote='Loran schreef op 03.01.2009 20:23']@Crispijn
Er zijn leden die al een tijdje bezig zijn met een soort gelijk site als deze.

Oh, verklaar je nader?[/quote]
Ik kan het precies begrijpen, als er niets gebeurd gaan mensen zelf wat doet dus zelf een site maken, ik vind dit echter niet zielig ofzo voor Bas want dat heeft hij aan zichzelf te danken!!
Yorick: je wil dat iedereen zo veel respect naar elkaar uitdraagt maar veel respect voor keuzes van Bas toon je zo niet. Ik kan me voorstellen dat je geen tijd hebt voor grote applicaties wanneer je aan het afstuderen bent... En geloof me, ik weet waar ik het over heb.
Ik ken ook een aantal (ex-)leden die bezig zijn met een alternatieve phphulp. Maar ook hier gaat alles zeer geheim.
Het laatste deel van dit topic gaat alleen nog maar over nieuwe versies, nieuwe sites, enz... Is het niet gewoon goed om 2009 positief in te gaan, en voor je een reactie plaatst eens na te denken over:

1. Voeg ik iets toe?
2. Op welke toon voeg ik dit toe?
3. Zijn er misschien meerdere wegen naar Rome, waardoor niet alleen mijn werkwijze de juiste is?
4. Al ben ik ervan overtuigd dat mijn werkwijze de enige juist is, is het misschien voor het kennisniveau / de ervaring van de TS een compleet nieuwe werkwijze?

En na het posten je post gewoon eens na te lezen?

Internet is heel leuk, maar heeft als nadeel dat veel communicatie verkeerd begrepen wordt of hard overkomt. Hou dat gewoon in je achterhoofd, en probeer met begrip voor elkaar (en voor Bas :p ) hier op het forum rond te hangen... Dan zijn bugjes misschien irritant, maar dat overleef je ook wel weer...
Inderdaad, er kunnen wel mensen bezig zijn met een nieuwe site, maar aan een 2e phphulp heeft niemand iets. Wil je dus bezoekers, zorg er dan voor dat het verdomd goed opgezet is. Anders is er geen meerwaarde tov PHPhulp.
Crispijn schreef op 03.01.2009 20:33
Yorick: je wil dat iedereen zo veel respect naar elkaar uitdraagt maar veel respect voor keuzes van Bas toon je zo niet. Ik kan me voorstellen dat je geen tijd hebt voor grote applicaties wanneer je aan het afstuderen bent... En geloof me, ik weet waar ik het over heb.

Daar ben ik het mee eens maar uit deze topic moet wel blijken dat bas zich niet echt heel sociaal opstelt tegenover het forum, dan ga ik ook niet heiliger dan de paus doen en ook niet voor hem in het vuur springen. Voor de rest ben ik best wel positief tegen de rest maar ja de goeden moeten onder de kwaden leiden.
yorick17 schreef op 03.01.2009 20:37
[quote='Crispijn schreef op 03.01.2009 20:33']Yorick: je wil dat iedereen zo veel respect naar elkaar uitdraagt maar veel respect voor keuzes van Bas toon je zo niet. Ik kan me voorstellen dat je geen tijd hebt voor grote applicaties wanneer je aan het afstuderen bent... En geloof me, ik weet waar ik het over heb.

Daar ben ik het mee eens maar uit deze topic moet wel blijken dat bas zich niet echt heel sociaal opstelt tegenover het forum, dan ga ik ook niet heiliger dan de paus doen en ook niet voor hem in het vuur springen. Voor de rest ben ik best wel positief tegen de rest maar ja de goeden moeten onder de kwaden leiden.[/quote]
Je loopt hier anders wel heilige Antonius uit te hangen. Tegen modjes loop je te verkondigen dat je achter Bas staat, maar als er over een alternatieve versie van PHPHulp gesproken wordt verklaar je Bas voor gek.
Wat wil je nou?

@Geheimhouders van het Alternatief:
Het klinkt goed, maar kan het PHPHulps niveau ooit halen? Zoveel bezoekers, zoveel googlehits, zoveel topics, zoveel ervaring...

Reageren