Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;

PHPHulp heeft in mijn ogen niet het recht om zich een community te noemen. In ieder geval geen goede. Er word gezeurd over het feit dat er slechte scripts toegevoegd worden, maar het is het php-hulpteam zelf wat er ook geen oplossing voor verzint of maakt. En over oplossingen gesproken. De nieuwe versie, die al een jaar over de deadline is. Mooie oplossing om het daar ook direct bij te zetten, mocht de nieuwe versie ooit komen. Want onze leuke admin heeft wel tijd voor zijn freelance site, maar phphulp de update die allang over de deadline is geven, ho maar. En ondertussen worden de Senior leden van PHPHulp steeds bitcherig. Nieuwe scripts worden afgekraakt, goede scripts kunnen altijd beter. En de 2 dingen die ik in de zin hiervoor noemde worden niet op een nette manier gedaan. Er worden meerdere dubbelposts gemaakt, mensen vallen elkaar aan en als dan de scriptposter zijn script verwijderd lacht iedereen zich nog kapot ook.

Deze site heeft het recht niet zich PHPHulp te noemen.
Hmm, ik denk dat er niet zo veel problemen gemaakt moeten worden... Ik vind het een beetje makkelijk om met het wijsvingertje omhoog te roepen: Bas moet dit en heeft dit en dit beloofd... Tot nu toe werkt het aardig maar niet 100% perfect. Vind je dit storend? Dan heb je daar zelf een keuze te maken.

Maar ik vind dit soort discussies wel gezellig hoor jorick ;-) Blijf maar op 't forum :D
@Jezpur
Je moet wel even een onderscheid maken, ik ben niet anti-Bas maar zoals ik hierboven hebt verteld vind ik het niet er sociaal als Bas ons links laat liggen en vervolgens moet iedereen hem verdedigen omdat hij DE man is van het forum.

Ik heb zeker wel respect voor Bas als je ziet wat ondermeer hij ons gebracht heeft, ik bedoel maar een forum bouwen vervolgens leden werven enzo..Maar hij staat niet open voor kritiek blijkt wel, en dat is zo zonde.
vraagje, Wie van de mensen in dit topic ken Bas persoonlijke heel goed.
En nog een vraag wat is het aantal bezoekers per maand eigenlijk van PHPHULP?
EDIT
Dit wil ik graag weten omdat er alleen gezeikt word en volgens mij zijn er maar 10 van dit forum (die nu nog vanaf 2003 actief zijn) die hem persoonlijk goed kennen.

@Crispijn,
Ben het wel met je eens.
En nogmaals, waarom zijn het aantal advertenties verdubbeld zonder enige aanleiding hiervoor?
Loran schreef op 03.01.2009 20:50
vraagje, Wie van de mensen in dit topic ken Bas persoonlijke heel goed.
En nog een vraag wat is het aantal bezoekers per maand eigenlijk van PHPHULP?
Waarom is dit relevant volgens jou?

@Ypma,
Gebruik Opera, dan kan je gewoon 'Inhoud blokkeren' doen. :-)
Als je geen keus hebt door studie, werk of andere dingen denk ik dat het te makkelijk is om te zeggen dat hij niet open staat voor kritiek. Sorry yorick maar je gaat hier te kort door de bocht, maar dit kunnen wij beter per pm oplossen als er nog woorden aan besteed moeten worden.

Terug de stelling: Phphulp is een zeik community.
@Midas, je mist mijn punt. PHPHulp moet blijkbaar wel meer geld op leveren terwijl PHPHulp de gebruikers hier niets voor inruil toedoet of heeft gedaan. E nhet ook geen kosten compensatie is.
@Ypma
Lees de topic door en je weet het antwoord!

@Midas
Kan ook met Fierfox hoor, en klopt dit is niet echt relevant maar behoed ons voor een hele ruzie op het forum, onderwerpsverandering noemen we dat.
Crispijn schreef op 03.01.2009 20:53
Phphulp is een zeik community.

Leuke poll ;-)

Zeik community: denk het niet
Community waar te snel, te kort en te stellig gereageerd wordt: ja

Er is hier een groot leeftijdsverschil (ja, ook ik ben half bejaard), en een groot ervaringsverschil. En dat leidt volgens mij wel vaak tot irritaties op berichten die helemaal niet negatief bedoeld zijn...

Misschien een keertje ongelimiteerd spare ribs eten met zijn allen om een dikkere huid te kweken? :-)
yorick17 schreef op 03.01.2009 20:56
@Ypma
Lees de topic door en je weet het antwoord!

@Midas
Kan ook met Fierfox hoor, en klopt dit is niet echt relevant maar behoed ons voor een hele ruzie op het forum, onderwerpsverandering noemen we dat.
Waarom een extension als het ook ingebouwd kan? Daarom zeg ik dus Opera. Het was overigens een voetnoot in mijn post.

Ontopic lijkt mij het beste nu.

Reageren