he ik draai al jaren op windows (pffffffffffff)
maar wil overstappen als leek op linux of redhat.
wat raden jullie aan en waar kan ik die krijgen?
tnx
ik heb zelf laatst suse geïnstalleerd en alles ging goed. bij mij maakte die zelf partities aan :)
je kunt als in redhat geen programma ervoor is ook nog software downloaden (geen idee waar)
naja ik blij met suse... ;)
Ik houd me vast aan de standaard, omdat wel degelijk zo fijn is.

Lof over linux, maar ook lof over Windows.
Het werkt gewoon lekker, en tjah.. ik kan ermee om gaan en bij mij loopt ie ook niet vast en heb geen blauwe schermen. Owja laatst een keer, dat kwam omdat ik nieuw kapot RAM had, maar dit was bij linux ook.

Als je gewoon GOED met windows om kunt gaan, zou ik bij windows blijven. Linux is leuk.. als je echt prof doeleinden wil bereiken. Voor mij is Windows goed zat hoor. Ik gebruik ook nog steeds Office, Adobe en Macromedia, terwijl er misschien mensen zijn die andere producten veel beter zijn. Maar dit is gewoon omdat ik ermee om kan gaan.

Als je beweert dat Windows XP, NT of 2k(3) vaak vastloopt, moet je toch zelf even gaan nadenken of je zelf niet iets fout doet. Als je daar achter bent kun je linux gaan proberen.

Heb bewondering voor Linux, maar het is niets voor mij. Bij mij draait een win2k server op 350mhz / 64 mb ram met XAMPP erop het ook goed. Linux draaide bij mij nou niet zo schrikbarend sneller hoor.
Jelmer schreef op 13.03.2005 14:40
Al die bedrijven, die kunen niet van Microsoft afblijven... Dat heb je als je marktlijder bent, iedereen kent excel (eerlijk gezegt heb ik dat nog nooit aangeraakt ^^,
/me: blij) dus kiest een bedrijf met veel werknemers standaard voor Excel. En als je dan ook nog een baan hebt bij de gemeente, het rijk of een of ander groot bedrijf, en geen vaste werkplek hebt, en dus niet je eigen software mag installeren (ik hoop dat ik nooit op zo'n bedrijf zal hoeven werken) moet je wel Excel gebruiken, en om dan ook nog thuis je werk te kunnen bekijken heb je ook excel nodig (of is openoffice nu al echt een goed werkend alternatief?) en verkoopt microsoft weer meer software.

Man, waneer komt er nou eens een echt goed werkende manier om 'windows-only'-spelletjes op linux te draaien?

PS: mijn Stylvol vormgegeven stuk fruit is al bijna onderweg: ik ben Microsoft-moe.

[100% offtopic]
PPS: zal microsoft dan een groter marktaandeel in gameconsoles hebben? xbox2?
[/100% offtopic]

Gemeente Leiden is al over gestapt op OpenOffice.
En ja OpenOffice werkt al goed, alleen ik vind excel toch fijner werken. Maar vindt de Word van OpenOffice wel weer fijner dan MS
Is net wat je gewend bent :-)
De spellingscontrole van OOo is wat minder helaas, maar verder werkt het goed :)
hi daar zijn we weer.

ik heb suse al eens geinstaleerd op mij laptop (a merk)
alleen alles werk perfect, op een aantal dingetjes na..
mijn ingebouwde wireless kaart werkt niet, en mn ingebouwde webcam werkt helaas niet.
dat vind ik eigenlijk wel jammer aangezien ik zeer tevreden ben (inmiddels) over suse.
alleen weer terug moeten stappen naar windows om de genoemde aan de praat te krijgen, aangezien ik vak bij andere mensen zit e daarvoor mij wireles gebruik.

is er een linux releateerde besturingssysteem dat deze wel ondersteund?
ja ik heb al gezocht naar drivers
kolere, iets met oude koeien en een sloot comes to mind...

debian ondersteund dit, knoppix bij mijn weet ook. suse moet dit ook kunnen
ja was eens ff mijn oude topics aan het bekijken haha.

ach het houdt je vaqn de straat haha
Zoek eens op de naam van je wlan kaart (bijv. D-Link W520+) samen met 'Linux' en je zal waarschijnlijk wel een aantal hits over mensen met hetzelfde probleem krijgen.

Reageren