Ik vroeg me af wat voor websites de bezoekers zelf hebben (als ze die hebben natuurlijk). Want als ik in de profielen kijk, dan zie ik daar geen website staan.
Post dus maar raak jullie websites, ben benieuwd wat voor ideeen iedereen zowel heeft.
Natuurlijk moet ik beginnen das wel zo netjes. Moet ik er wel even bijzeggen, dat de boel nog in de maak is, dus vergeet de foto's even :P
@Elwin:
Idd, plaatjes bij de producten, en bij de categorieën, en zo'n winkelwagen-knopje voor winkelwagentje enzo (maar die laatste, dan wordt het wel heel erg default).
Nee, okee, voor de rest heb ik er niet veel negatiefs op aan te merken, en net logo.
Die plaatjes bij de producten komen er wel, zolang de klant dat maar doet.. In het eerste gedeelte had ik ook SpngeBob Thee met een plaatje van Patrick en zo... Maar op een gegeven moment moet je daar wel vanaf stappen. :)
En voor de winkelwagen heb ik wel zo'n klein plaatje gedaan. Maar die kan je nog niet overal zien omdat de klant nu eerst de producten heeft ingevoerd. Ze hebben de producten dus nog niet aan een leveringseenheid en een prijs gekoppeld... En dan zie je het plaatje om in de 'cart' te plaatsen ook niet.
Zit ook een grote admin achter. Helaas kan ik hier op mijn stage geen screenshots uploaden. Anders zou ik dat ook wel even laten zien.. :)
Hier staat een product gekoppeld aan een leveringseenheid en een prijs. Verder heeft het product meerdere motieven waarin het geleverd kan worden. Je kan dan ook het plaatje zien van het winkelwagentje.