Ik vroeg me af wat voor websites de bezoekers zelf hebben (als ze die hebben natuurlijk). Want als ik in de profielen kijk, dan zie ik daar geen website staan.
Post dus maar raak jullie websites, ben benieuwd wat voor ideeen iedereen zowel heeft.
Natuurlijk moet ik beginnen das wel zo netjes. Moet ik er wel even bijzeggen, dat de boel nog in de maak is, dus vergeet de foto's even :P
Gaat dat dan voornamelijk om plaatjes als Volgende/Vorige of wat?
Of bedoel je thumbnails van de producten?
Indien te de tweede, kijk dan naar de URL van de site.. :) Nog in ontwikkeling, er kunnen al plaatjes geplaatst worden, maar de klant heeft dit door een instabiele verbinding tijdens een verhuizing nog niet gedaan.
@Elwin:
Idd, plaatjes bij de producten, en bij de categorieën, en zo'n winkelwagen-knopje voor winkelwagentje enzo (maar die laatste, dan wordt het wel heel erg default).
Nee, okee, voor de rest heb ik er niet veel negatiefs op aan te merken, en net logo.
zitten toch een aantal leuke bij TMdesign vind ik wel relaxed, ook weer lekker simpel. Ik heb alleen het gevoel of ik overal iets mis. Maar goed das misschien een kwestie van smaak.