Vandaag kwam ik hier achter, na het lezen van de reacties op een script. Misschien dat het al bekend was, maar ik weet het nu pas.
Blijkbaar is het mogelijk dezelfde nickname te hebben, aangezien er nu ineens twee Mathijs'en zijn (ik en deze) en dat geeft denk ik nogal verwarring.
Lijkt me niet echt de bedoeling?
Hmm dat doet me denken aan een geintje wat een flinke tijd geleden al is uitgehaald door een aantal leden hier. Die hadden hun naam en avatar veranderd naar die van een bepaald lid van phphulp (ik noem geen namen) en toen was het toch wel verwarrend. :)
Ik zie het probleem ook niet echt, onderschrift en avatar (en soms postcount) bepaalt meer dan alleen de naam.
@nico: in de "echte" wereld heb je ook een gezicht, wat je onderscheid van de rest.
Lekker boeiend welke nickname je hebt, als je ergens anders registreert en Bas,Piet en Klaas zijn al geregisteerd ga je toch ook geen mails rondsturen?
?Onbekende gebruiker
21-05-2009 17:02
Heren (en dames?) het was niet mijn bedoeling om er zo'n enorm punt van te maken. Het viel mij alleen op en ik vond (en vindt) het raar. Verder hoeft men hier dan ook niet gelijk zo heftig te reageren (ik noem geen namen, nico ;) )
SOCL,
Ik vind het alleen vreemd, dat bijna iedereen, inclusief vele mensen in de ICT wereld, het nogsteeds vreemd vinden dat de virtuele wereld steeds meer gaat lijken op de echte wereld.
Overigens heb je in het echte leven ook niet altijd een gezicht, zoiets noem je telefoon =þ.
Voor de rest was het waarschijnlijk niet zo bedoeld als dat jij het hebt gelezen.
Het grote nadeel van het web,
Je kan teksten heel negatief lezen of opvatten, terwijl ze totaal niet zo zijn bedoeld.
Misschien dat er een ooit, (binnen nu en 3 á 4 jaar) nog iets komt waardoor dat wel mogelijk is.
?Onbekende gebruiker
21-05-2009 17:10
Heb je geen enkel ander leven als op de computer ofzo?
Kwam op mij aardig agressief over. Als je het niet zo bedoeld hebt als dat ik het opvatte, mijn excuses.
SOCL,
Het grote nadeel van het web,
Je kan teksten heel negatief lezen of opvatten, terwijl ze totaal niet zo zijn bedoeld.
Misschien dat er een ooit, (binnen nu en 3 á 4 jaar) nog iets komt waardoor dat wel mogelijk is.