Beste

Ik heb een lay-out gemaakt (nu nog alleen in PSD-bestand) voor mijn nieuwe 'bedrijfje'.
De naam zal waarschijnlijk Your-Creation gaan heten en is bedoeld om mensen te helpen i.v.m. scripten.
Mensen zullen zich kunnen registreren en aanmelden. Zo kunnen ze dan hun eigen scripts uploaden, andere downloaden en handige tutorials volgen.

Ook komt er een overzichtelijk forum waar ik me later mee bezig zal houden.

Nu is mijn vraag wat jullie er al van vinden. Slechte reacties geven niet, maar ik wil ook niet dat je gaat zeggen dat het op niets 'trekt'.
Ik ben hier toch 4u aan bezig geweest en heb mij volledig laten gaan.
Ik ben zelf heel blij met het resultaat omdat ik niet verwacht had dat het zo goed ging worden.

De lay-out is gebasseerd op 2 andere lay-outs, nouja, eigenlijk niet echt te zien. Alleen van de ene lay-out die 4 vakken heb ik het idee van gehaald en van de 2de layout heb ik wat kleuren overgenomen.

En wat het logo betreft. Ik ging eerst 2 vierkantjes op elkaar zetten. Maar dit leek wat op een schildpad. Daarom heb ik er dat van gemaakt. Best wel grappig vindt ik.

Graag wat reacties

Link: http://tinyurl.com/yourcreation
Ik snap echt niet wat je bedoelt met die wireframe.
En die five plus two minus two ofzo. Wat bedoel je daarmee?
Is mijn lay-out niet goed ofzo?
Ja bedankt. Maar ik heb nu al mijn lay-out. Ik wil alleen even horen of jullie hem goed vinden.
Ik denk dat ik beter stop met Your Creation.

Ik heb nu al zeker in totaal 10 nieuwe lay-outs gemaakt.
Maar geen een was goed genoeg.
En ik heb er teveel tijd aan besteed. Ik ben gewoon in niets goed.

Daarom heb ik besloten te stoppen.
Want het blijven proberen werkt toch niet.

Misschien stop ik wel ook met scripten, want daar ben ik ook blijkbaar niet goed in.

Gelieve Niet Bumpen:

Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Ruben Portier schreef op 30.07.2009 17:50
Ik denk dat ik beter stop met Your Creation....... totaal 10 nieuwe lay-outs.......geen een was goed genoeg.......Ik ben gewoon in niets goed.......besloten te stoppen.......proberen werkt toch niet.......stop ik wel ook met scripten......daar ben ik ook blijkbaar niet goed in.

Ja, dat kan je doen.

Misschien luister wel te veel naar anderen terwijl je gewoon moet maken wat JIJ leukt vindt. Elke beginner doet veel onzinnige dingen en wel vaker dan 10 keer. Zo doe je ervaring op. De hele wereld is gebouwd op mensen die 'iets' hebben geprobeerd wat anderen niet deden. Niks mis met iets proberen. Je bent blijkbaar wel erg goed om jezelf lager in te schatten dan dat nodig is.

Conclusie: Niet zeuren en gewoon iets maken dat jij leuk vindt.

Succes.

SanThe.
Oke, zou ik dan toch nog 1x proberen?
Ik heb wel nog een begonen lay-out.
Die vindt ik zelf wel mooi en moest die maken voor een vriend.
Die is bezig met een website die een wielergame moet voorstellen.
Hij vondt de lay-out slecht. Dus ben ik ermee gestopt.

Eigenlijk vondt ik die lay-out zelf wel nog mooi.
Ik post zo even een link zodat jij even kan kijken.

Misschien als ik die wat aanpas dat ik gewoon een soort blog moet gaan maken.
Is dat een goed idee?

EDIT:

Hier is de link
Link: http://tb1servers.com/your-creation/
Ruben Portier schreef op 30.07.2009 18:09
Is dat een goed idee?

Ik kan niet voor jou denken. Vind jij het een goed idee? Zo ja, heb dan een beetje lef en ga er voor. Kijk zelf eens rond op internet. Sommige sites vind ik zelf wel mooi en andere vind ik walgelijk. So what? Als die mensen dat wél mooi vinden dan moeten ze dat zeker zo houden. Als alle sites op elkaar zouden lijken wordt het al snel heel saai op internet. Doe gewoon wat jij leuk vindt en schijt aan de rest. Vergelijk jij de schilderijen van Rembrand en Herman Brood eens, wat een verschil. Is het ene nou echt mooier dan het andere of is het eigenlijk niet te vergelijken en heeft het allemaal een vorm van schoonheid? Beetje lef doet wonderen.
Oke, bedankt SanThe! Je helpt me erweer bovenop.
Maar zeg wel even wat je van de lay-out vindt.
Ik ben zelf geen layouter, dus ik heb er niet zo veel verstand van. Ik denk dat het een mooie start is om nog eens naar te kijken en misschien wat aan te passen of zo, aan wat jij er graag in wilt zien.

Reageren