Hallo,

Samen met een vriend gamen we al een tijdje in competitie verband (www.clanbase.com) met het spel CoD2. Nu zullen een aantal van jullie ook wel gamen en zich irriteren aan het feit dat 3/4 van de community (lees: alle Polen en Hongaren) hacken (private cheats: www.codehook.com).

Dat ter introductie; ik zoek mensen die vrijwillig mee willen helpen met een website en een anti-cheat programma om zodoende eindelijk weer eens lekker te kunnen gamen zonder dat je door de muur gevolgd wordt.

Om het nog even netjes te formuleren:

Werkzaamheden: Het maken van een website en een anti-cheat programma.

Functie eisen: Een degelijke kennis van PHP, HTML, CSS en/of JavaScript en AJAX, en als er nog meer talen zijn die je beheerst ben je natuurlijk altijd welkom!

Voor de programmeertalen kunnen we werkelijkwaar alles gebruiken, dat is namelijk nog een beetje los zand, maar je moet ergens beginnen!

Budget: Noppes, maar als we er ooit centen meemaken (dat heeft XRAY (www.xraygaming.com) ooit ook gedaan hoewel dat programma er werkelijkwaar helemaal niks van bakte), dan deel jij er in ieder geval in mee!

Bedrijfsnaam & Contactinfo:

We hebben nog geen naam, maar als je dit een leuk plan vindt, mail dan naar [email protected]

EDIT:

Nog even wat persoonlijke informatie. We hebben nu een team van 2 man, beiden 18 jaar:

Rogier (ik dus): Webdeveloper
Tijmen: Grafisch ontwerper (studeert ook grafische vormgeving etc.)

@rogier

cheatvrije games bestaan niet en zullen nooit bestaan, zodra je nu dit codeert, codeert er iemand wel weer een cheat die niet zichtbaar is voor jouwn cheat systeem, je kunt het de cheaters alleen maar moeilijk maken. Dit is net zoals hacken, je kunt hacken niet onmogelijk maken maar wel moeilijker.
Als er een bypass wordt gemaakt voor onze Anti-Cheat, dan maken wij onze Anti-Cheat weer on-bypass-baar, en dit zal geen oneindige cyclus worden, want die mensen worden het wel zat steeds een nieuwe keycode voor 20 euro aan te schaffen. En misschien roeien we ze dus niet allemaal uit, maar laten we zeggen dat we er wel een hele hoop kunnen pakken!

Trouwens check je inbox, ik was vergeten je te pm'en.
Ik speel ook voorgenoemde spellen COD2 & COD4.. Laat me veronderstellen dat ik op cod2 met de grote sub-top speelde. (Mix met spelers van H2K - Gaming enz,..)

Lang leve devmap zou je zeggen. Leuk noclippen en developper opzetten. Pcw gericht dan.

Op ClanBase is het voornamelijk als je de demo's beziet van andere spelers dat je zo goed als normale speelstijl ziet terwijl je denkt dat ze hacken.
ClanBase wordt je gewoon opgelicht door Cup-Visitors en teams. Ze veranderen scoren zodanig dat ze er altijd voordeel uithalen.

Voor de rest wil ik wel zien hoe dit project uitloopt al heb ik van deze talen geen kaas gegeten.

X-Ray valt nog redelijk mee en is in mijn ogen tot nu toe even sterk als PunkBuster, maar zoals je vermeldt PB heeft in mijn ogen ook niet veel sterke eigenschappen meer. Vind de site ook maar onduidelijk en ongebruiksvriendelijk.
X-Ray was binnen 1 week gekraakt, en sindsdien hebben ze geen updates meer gepushed, daarnaast werd x-ray door punkbuster gezien als een cheat, dus xray "valt niet wel mee". Het is eerder hilarisch ;)
rogier schreef op 18.08.2009 17:51
X-Ray was binnen 1 week gekraakt, en sindsdien hebben ze geen updates meer gepushed, daarnaast werd x-ray door punkbuster gezien als een cheat, dus xray "valt niet wel mee". Het is eerder hilarisch ;)

Ga je me MSN nog accepteren :)
@ Ricardo ik zag je net al in m'n lijst staan, maar je bent offline. We hebben elkaar waarschijnlijk net gemist.
hmm ik was laatst ook aan het gamen in cod4 en toen werd ik constant neergeschoten door 1 persoon die ik nooit zag. En daar hadden meer mensen last van. Wat bleek? Die persoon had een wall hack. Hij kon alles en iedereen zien door muren heen en zoals sommige zullen weten kan je in cod4 door muren heen schieten.

Hoe zijn we erachter gekomen dat hij/zij aan cheaten was? Simpel.. kijk naar de replay hoe hij jou neer schiet.

Het werd gemeld aan de ingame moderator en die persoon kreeg een ban.
Moraal van dit verhaal is dat je simpel gewoon een moderator nodig heb ingame, dan hoef je ook niets te programmeren.

Of denk ik nu te simpel?
Je denkt te simpel, niet iedereen is op z'n achterhoofd gevallen door met wallhack gelijk zo "obvious" te cheaten dat binnen 3 sec de hele server weet dat hij cheat. Bovendien leuk dat hij gebanned is op die server hoor, maar er zijn nog 5000 andere servers waar hij op kan spelen..
We zijn nog steeds hard op zoek naar een extra PHP programmeur, en C++ programmeurs!
ik zie niet in dat een PHP programmeur iets kan doen tegen het hacken van een spelletje. Verder denk ik niet dat dit lucratief is om te doen, als je kijkt naar de opbrengst en het aantal uren. Met serieuze projecten lukt het als programmeur om laten we zeggen een bedrag van €XX per uur te verdienen, hier is het maar afwachten.

Reageren