Hallo,

Samen met een vriend gamen we al een tijdje in competitie verband (www.clanbase.com) met het spel CoD2. Nu zullen een aantal van jullie ook wel gamen en zich irriteren aan het feit dat 3/4 van de community (lees: alle Polen en Hongaren) hacken (private cheats: www.codehook.com).

Dat ter introductie; ik zoek mensen die vrijwillig mee willen helpen met een website en een anti-cheat programma om zodoende eindelijk weer eens lekker te kunnen gamen zonder dat je door de muur gevolgd wordt.

Om het nog even netjes te formuleren:

Werkzaamheden: Het maken van een website en een anti-cheat programma.

Functie eisen: Een degelijke kennis van PHP, HTML, CSS en/of JavaScript en AJAX, en als er nog meer talen zijn die je beheerst ben je natuurlijk altijd welkom!

Voor de programmeertalen kunnen we werkelijkwaar alles gebruiken, dat is namelijk nog een beetje los zand, maar je moet ergens beginnen!

Budget: Noppes, maar als we er ooit centen meemaken (dat heeft XRAY (www.xraygaming.com) ooit ook gedaan hoewel dat programma er werkelijkwaar helemaal niks van bakte), dan deel jij er in ieder geval in mee!

Bedrijfsnaam & Contactinfo:

We hebben nog geen naam, maar als je dit een leuk plan vindt, mail dan naar [email protected]

EDIT:

Nog even wat persoonlijke informatie. We hebben nu een team van 2 man, beiden 18 jaar:

Rogier (ik dus): Webdeveloper
Tijmen: Grafisch ontwerper (studeert ook grafische vormgeving etc.)

@steen

Sorry hoor, maar misschien doe je er goed aan om de posts is een keer te lezen voordat je comment dat PHP-developers een Windows Application tegen hacks gaan maken.

Bovendien staat er vrijwillig boven, en heeft dit dus niks te maken met afwachten of je geld wel of niet komt.
Wat moet er allemaal gebeuren in php? Je geeft enkel algemeen aan dat er IETS moet gedaan worden met php en JS maar nergens WAT.
Hij wil een website erbij hebben. Dat is wat er met php moet gebeuren
Omg, are you serious?

Wat moet het dan zijn? Blog, CMS, e-commerce, forum, custom, ... ??
Een website met een inlogsysteem, cms, koppeling aan forum, screenshots voor elke speler, koppeling aan gaming leagues, koppeling aan het bijbehorende programma, account-status (wel/niet gecheat, verboden processen, gebuste screenshots etc. etc.), support systeem .. dus er is flink werk aan de winkel ;)
Heb je al wel een functioneel ontwerp dan? Misschien kun je die dan hier even posten zodat mensen hem kunnen inkijken en beslissen of dit voor hun haalbaar is.

Ps. ik had je een PM gestuurd...
We zijn nog bezig met het ontwerp (GaMer13, Afra & ik), dus het is niet mogelijk om je nu al een heel functioneel ontwerp voor te schotelen. Wel kan ik een aantal dingen verduidelijken.

- De website moet een login systeem hebben, die gekoppeld is aan het login systeem van het programma.
- Dit programma gaat op verscheidene manieren checken of een persoon hackt.
* Hij maakt screenshots checkt deze clientside (dus gekleurde wallhack modellen filtert hij op kleur etc. etc.) en zend deze naar de server als er een hack geconstateerd wordt.
* We scannen op processen die gestart worden door de cheat.
* We scannen config-files van spelers door op binds waarmee de wallhack/aimbot/crosshair/chams aangezet kan worden.
- De website moet gekoppeld zijn aan het account van de desbetreffende persoon op clanbase.
- De website moet extra informatie over login/loguit gegevens, run-time gegevens en IP-adressen voor admins bieden.
- De website moet een goede zoekfunctie bieden voor het zoeken naar spelers.

En waarschijnlijk ben ik nog een aantal dingen vergeten, dit is dus niet het volledige ontwerp, want dat is natuurlijk makkelijker te maken als je je hele team bijeen hebt.
Hebben jullie al een werkend systeem dan? Zou daar eerst aan gaan werken voordat je 10 man een site laat werken... (En dan óók nog eens vrijwillig..)
De vraag is ook of er nog mensen helpen aan het systeem -)

Maaruh wat voegt dit toe aan PHPhulp :P
Chris Kortaan schreef op 20.08.2009 16:11
Hebben jullie al een werkend systeem dan? Zou daar eerst aan gaan werken voordat je 10 man een site laat werken... (En dan óók nog eens vrijwillig..)

.. Lesen ist auch ein fach! - Louis van Gaal

Reageren