[li]Werken als webdeveloper[/li]
[li]Werken met databases (normaliseren/ optimaliseren/ joins)[/li]
[li]Verschillende databases[/li]
[li]Het AJAX principe -> Vooral do's en dont's)[/li]
[li]Frameworks[/li]
Sprekert: wes
Onderwerp: Hoe begin je met een opdracht? Van klantcontact tot eindoplevering.
het waar en wanneer hoor ik nog wel he :)
Let wel, het is niet perse voor freelancers, maar dat is wel de doelgroep die er het meeste mee te maken krijgt (in een bedrijf mis je vaak stukken van het traject).
Zelf ben ik bijna 5 jaar vast werkzaam als webontwikkelaar bij een bedrijf, dus aan ervaring kan het niet meer liggen ;)
5 jaar al? Ik vond ookal dat je er zou oud uitziet....
Goed volgende spreker:
Sprekert: Chilion
Onderwerp: Hoe combineer je Pfeiffer met alcohol, werk, en normaal leven. Eventueel is er ook ruimte voor het andere vraagstuk des levens: 'alcohol en webdesign.'
@Chilion
Als je gewoon lui bent,, betekent dat niet dat je ook meteen Pfeiffer hebt.
Voor de rest een heel intressant stuk, moeten we je inplannen voor 3 minuten?
Of ga je nog een voorbeeld geven van hoe het moet?
Ik wil me naast lid van de projectgroep ook mezelf opgeven als spreker, een onderwerp op gebied van communicatie, marketing, reclame & advertising of bureauwerk.
?
Onbekende gebruiker
02-11-2009 16:33
Ondertussen hebben we een team opgezet die zoveel mogelijk gaat regelen. Uiteraard willen we nog steeds input van jullie, dus post het maar!
Zijn er nog meer spreker(t)s? (Chilion, doe het anders samen met Wes? :D)
Ik denk dat er meer mensen op een zaterdag kunnen. Ik (en ik denk ook vele anderen) moeten gewoon werken op de vrijdag. En ik heb geen zin om een dag vrij te nemen...
Tenzij het 's avonds is natuurlijk :P
En volgens mij zijn sommigen het er wel mee eens om iets in Utrecht te regelen.
@Vincent,, deze polls zijn niet helemaal bruikbaar,, maar misschien wel handig om dat te doen.
Met een datum en plaats zijn we bezig.
Plaats word waarschijnlijk Utrecht.
Een datum denk ik dat vrijdag niet echt handig is, omdat er dan veel vrij zullen moeten vragen, ik denk dus dat het een Zaterdag of Zondag word.
Zaterdag is gewoon het makkelijkste. Vrijdag zitten aardig wat mensen denk ik met werk. Zaterdag misschien met sport. Maar ik neem aan dat daar wel uitzonderingen kunnen worden gemaakt.
Ik pas mijn onderwerp aan voor mijn college. Ik wil iets vertellen over de evolutie van marketing op internet. Het zal dan voornamelijk een verhaal worden waarbij gebruik wordt gemaakt van verschillende cases. Ik ben namelijk van mening dat we niet alleen over PHP moeten babbelen, but also talk business ;-)! Ik hoop input te kunnen geven met mijn verhaal over marketing (reclame, strategie, gebruik, uitvoering, een greep cases en concurrentievormen online) voor de vervolggesprekken tijdens de dag of tijdens de borrel. Mijn verzoek is dan wel om als eerste te gaan omdat het verhaal vrij luchtig is en waardoor iedereen er een beetje inkomt. Ook om dat er daarna dieper wordt ingegaan op echt het programmeerverhaal.