[li]Werken als webdeveloper[/li]
[li]Werken met databases (normaliseren/ optimaliseren/ joins)[/li]
[li]Verschillende databases[/li]
[li]Het AJAX principe -> Vooral do's en dont's)[/li]
[li]Frameworks[/li]
Sprekert: wes
Onderwerp: Hoe begin je met een opdracht? Van klantcontact tot eindoplevering.
het waar en wanneer hoor ik nog wel he :)
Let wel, het is niet perse voor freelancers, maar dat is wel de doelgroep die er het meeste mee te maken krijgt (in een bedrijf mis je vaak stukken van het traject).
Zelf ben ik bijna 5 jaar vast werkzaam als webontwikkelaar bij een bedrijf, dus aan ervaring kan het niet meer liggen ;)
Misschien is het handiger als we vanaf nu met een klein groepje (3 á 4 man) bezig gaan met het daadwerkelijk op poten zetten van dit.
En dat dat groepje ook contact op neemt met mogelijk sprekers, en probeert een locatie te regelen.
Ik wil hier zelf best aan meewerken, om dit allemaal op poten te zetten, maar ik denk, dat als je het zo door laat gaan, het heel lastig regelen word.
Want hoe regel je iets met 40 man tegelijk?? (niet dus)
Natuurlijk moeten de suggesties, kritiek, en andere feedback natuurlijk wel blijven komen.
En het moet ook zeker niet het werk van 3 á 4 man worden, maar dan weet je i.i.g. zeker dat er geen dubbele afspraken worden gemaakt en dergelijken.
Laat maar horen wat jullie er van vinden.
?
Onbekende gebruiker
30-10-2009 13:03
PM verstuurd Nico ;-)
edit
IRC Kanaal opgezet voor de geinteresseerden: irc.ircworld.nl/phphulp :)
Kan je niet gewoon beter in de channel / server waar meestal wel iemand is/ Dus irc://irc.webinabox.be/phphulp, of voor de mensen die geen irc client hebben (zoals bijvoorbeeld al in Opera zit): Mibbit (klik op Go, en wacht effe paar tellen tot je verbinding hebt.)
?
Onbekende gebruiker
30-10-2009 22:16
@Karl: Had er geen idee van dat daar al een IRC channel was! Zal voortaan daar zitten ;-)