Beste phphulp'ers,
Ik zou graag even jullie advies vragen ivm het kopen van een laptop. Ik moet tegen volgend jaar in september een nieuwe laptop aankopen voor school. Ik heb de nare gewoonte (jullie waarschijnelijk ook) om veel programma's tergelijke tijd te laten draaien, gamen en programeren zijn een van mijn vele hobby's waardoor het toch wel een wat krachtiger model moet zijn. Op school moet hij in een locker kunnen dus max. 15,4 inch. Ik ga met de trein naar school dus liefst een wat stevig model (geen acer dus) en ook toshiba (heb ik nare ervaringen mee) heb ik liever niet. Nu ik weet dus helemaal niet welk merk ik zou willen nemen hp,dell,...Ik heb wel een budjet limiet van rond de 1350€ en mijn batterij zou toch wel een tijdje mee moeten kunnen (+- 5 UUR).
Ik zou toch wel graag iets hebben met deze configuratie:
DDR: liefst 1024 anders 512
GB: 80-100
GHZ: hier ligt mijn probleem, ik zou graag de snelheid hebben van een intel P4 3.2 ghz maar met andere processoren zoals de centrino wordt dat anders uitgedrukt ...dus hier ligt eigenlijk mijn probleem
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om jullie ideen en voorstellen hier te posten...
711 views