Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ik zit altijd met een superdrukke agenda, maar als het me uitkomt dan lijkt het me erg leuk, maar reken er niet op dat ik kom ;)
:P Ik kan de komende anderhalve/2 maanden in Rotterdam, daarna in Eindhoven (op kamers, yay!)

Hoewel alleen bier zuipen leuk is (Ik lust het spul niet ;)) is het misschien grappig om een projectje o.i.d. te doen met zijn allen, gewoon eens met zijn allen samenwerken om iets te maken (of dat nu een of andere open-source iets is in php of een game dat maakt niet zoveel uit), of in wedstrijdvorm, als er veel mensen op afkomen ;) Iets dat een doel geeft aan de meeting. Kan natuurlijk ook gewoon een lezing zijn ;)

Volgend jaar heb ik weer OV van de staat (tenzij het in de tussentijd wegbezuinigd wordt ;)), (vanaf september) en heb ik geen reisbeperking ;)

[size=xsmall]Toevoeging op 24/03/2011 17:05:03:[/size]

Vincent Huisman op 24/03/2011 17:00:34

Ik wik wel mee werken, ik heb dit jaar examens dus ik heb tijd zat (het zijn vmbo examens, niet zo moeilijk dus)

Cool, al enig idee wat je na je vmbo gaat doen?
ik denk multimedia design en gamedesign, dan zou je het 2e jaar moeten vaan kiezen voor 1van de 2 maar weet nog niet welke ik zoj gaan kiezen, gamedesign lijkt mij ook heel leuk
@Jasper is belgisch examen op t zelfde tijdstip als nederlands?

Ik heb 1 week na de meivakanti examens
Ik kwam net bij het doornemen van mijn backuparchief mijn eerste scriptjes tegen (5jaar oud)
Wat was ik slecht zeg. De meest domme constructies omdat ik zaken als bv een while-loop en .= nog niet kende
Jordi kroon op 24/03/2011 18:24:28

@Jasper is belgisch examen op t zelfde tijdstip als nederlands?

Ik heb 1 week na de meivakanti examens

Ik heb nu voor de paasvakantie 2 examens (frans en wisk) op het einde van het jaar is dat begin juni ongeveer 2 weken.

Nee, zo heet het niet meer.

Waarom staat het dan nog wel op de borden ? :)
Vincent Huisman op 24/03/2011 17:00:34

Ik wik wel mee werken, ik heb dit jaar examens dus ik heb tijd zat (het zijn vmbo examens, niet zo moeilijk dus)

Me2 en ik wil dus ook wel meewerken...
Altijd je scripts bewaren als je niks tedoen hebt dan kan je nog lachen :P

Ik heb mijn eerste site waar ik toen toch zoo trots was pas geleden gezien ik schoot gewoon in de lach :P
@ bram en vincent hebben jullie msn?
Ik wil ook best wel meehelpen :) als ik tijd heb want ik ga ook nog in mei op vakantie

Reageren