Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Karl Karl op 12/04/2011 17:19:31

Het PHP-Syndroom:
Geen kennis hebben van zaken. Alles bij elkaar knippen en plakken en maar hopen dat het werkt.

*kuch*

Ik ben gisteren naar Nederland geweest, we zijn over de Zeelandbrug gereden.. Best wel knap!

En dan kom je niet eens op de koffie ?:(
PHP Jasper op 13/04/2011 14:46:07

[quote="Karl Karl op 12/04/2011 17:19:31"]
Het PHP-Syndroom:
Geen kennis hebben van zaken. Alles bij elkaar knippen en plakken en maar hopen dat het werkt.

Zelf gevonden? ;)
(...)
[/quote]

Nee, maar het klopt wel.
Bram Boos op 13/04/2011 15:30:55

[quote="Karl Karl op 12/04/2011 17:19:31"]
Het PHP-Syndroom:

*kuch*
[/quote]

Gezondheid?
Niels Kieviet op 13/04/2011 18:30:40

Ik ben gisteren naar Nederland geweest, we zijn over de Zeelandbrug gereden.. Best wel knap!

En dan kom je niet eens op de koffie ?:(

Volgende keer! ;)

Ik ben nu weer weg tot zondag, chiroweekend met het gewest ;D
Terug van een zonnig weekje Lauwersoog. Nog wat bijzonders gebeurd hier de afgelopen week?
Laat ik dit topic ook maar eens bumpen want er word niet echt meer gebabbeld

Heb weekend met dit mooie weer :D
Na het oplicht topicje ben ik toch maar weer eens gaan zoeken naar de kerel die mij heeft opgelicht.

Ik had een script gemaakt ter waarde van €150, ik kreeg de opdracht 's morgens en zou het geld krijgen als het 's avonds afwas. Ik deed dus wat er van me verwacht werd maar helaas geen geld.

profiel op zijn gamesite het gaat op dit script. Inloggen kan via "ronny" - "test" en dan naar sorteerhoed gaan

Ik heb hier nog een topic over gevonden maar kan het nu even niet vinden.
Ook op oplichtnet kan ik vanalles vinden over jordy den boer
Voor een simpel formuliertje heb je 150 euro gekregen?
Hij zei: "als je het vandaag nog afkrijgt betaal ik je €150" ik heb er toch wel wat uurtjes aan gewerkt.. (was mijn begin begin begin periode) Maarja al bij al.. ik zei dus : "oke geen probleem ik maak dat scriptje voor je tegen vanavond" en toen zei hij "mooi dan krijg jij €150"

Ik zal straks dat scriptje misschien eens posten

vacature gevonden, edit ik heb net de scriptjes terug gevonden, het waren er meerdere..
Vandaag mijn apple peel besteld nu kan ik over 3 weken bellen met mijn ipod touch
€0,01 euro verzendkosten haha

Reageren