Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
ja nogal.. ;)
Het zal nog wel even rustig blijven.

Mooi weer, examentijd, enz.
de examentijd geeft mij alleen maar meer tijd
Vincent Huisman op 08/05/2011 21:40:06

de examentijd geeft mij alleen maar meer tijd

Ja oke, daar heb je gelijk in. Dan geef ik het mooie weer en de vijver de schuld ;)

In plaats van PHP zijn we een vijver aan het bouwen, lekker simpel werk alleen de pompen enzo gaan bestuurd worden door de server :)...
PHP Jasper op 08/05/2011 20:52:44

wat?

Gisteren de beker, volgende week de schaal

Ben verder niet echt FCTwente-fan, maar als ze winnen vind ik het wel leuk. Ik heb mijn plekje aan de A1 al gereserveerd...

Belangrijker: Gisteren onze eerste moederdag gevierd
lol bram, doe je dar met batch, vsb of gewoon met php?

tobias, gefeliciteerd :)
Of met software ?

Voor de mensendie magister goed kennen ik ben Meta tester (iphone app)
weet je ook hoe te hacken? ^^ wij gebruik(t)en het ook
Haha nou je hebt kans dat er idd veiligheidslekken in zitten.
Dus als je een 10 hebt voor een bepaald vak dan weet je door wie het komt ^^

Reageren