Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
HELP HELP HELP, ik weet niet wat ik moet studeren... Ik doe nu 4ASO en mijn punten zijn redelijk maar de richting die ik nu doe word volgend jaar nogal zwaar en mijn ouders willen niet dat ik deze richting verder zet omdat ik nu kies voor 2 jaar. Denken jullie dat ik iets ben met deze richting als ik later applicatieontwikkelingof multimedia-en-communicatietechnologie wil gaan doen.

Ik volg nu een wetenschappelijke richting en mijn sterkste vak is wiskunde. In talen enzoverder ben ik iets minder (uitzondering Nederlands).

Wie biedt raad?
Wat lijkt je het leukste om te doen?

[offonderwerp]
Iemand die morgen ook naar walibi gaat?
[/offonderwerp]
nee, ik ben de vrijdag voor de vakantie geweest. Er was een rij van 1,5 uur voor een attractie :O
PHP Jasper op 12/05/2011 19:10:20

HELP HELP HELP, ik weet niet wat ik moet studeren... Ik doe nu 4ASO en mijn punten zijn redelijk maar de richting die ik nu doe word volgend jaar nogal zwaar en mijn ouders willen niet dat ik deze richting verder zet omdat ik nu kies voor 2 jaar. Denken jullie dat ik iets ben met deze richting als ik later applicatieontwikkelingof multimedia-en-communicatietechnologie wil gaan doen.

Ik volg nu een wetenschappelijke richting en mijn sterkste vak is wiskunde. In talen enzoverder ben ik iets minder (uitzondering Nederlands).

Wie biedt raad?

Je moet doen waar je zelf het beste bij voelt, dus niet je ouders, familie, vrienden, enz. Het is jouw opleiding ;)

Ander onderwerp:

Hoeveel krijgen jullie nou per uur betaald bij een PHP opdrachtje?
Ik had vandaag iemand voor wie ik een winkelwagen systeem moest bouwen met alles erop en eraan en heb dus berekend daar 8 uur mee bezig zijn * 20 euro per uur = 160. Dat leek mij een redelijk bedragje en kreeg dus als reactie: "Ik heb nog andere voorstellen gekregen van mensen die het voor 40 Euro deden." Ik dus maar terug mailen dat je zeker moet weten dat het veilig moet zijn enz. Het gaat wel om een winkel waar je dus zeker moet weten dat je klantgegevens niet op straat komen te liggen en dat de betaling wel veilig moet verlopen...

Ik wacht nu op zijn 2e reactie maar denk dat hij liever goedkoop heeft dan een goed systeem...

Hoe gaat dat nou bij jullie?
Bram Boos op 14/05/2011 15:23:38

[quote="PHP Jasper op 12/05/2011 19:10:20"]

Wie biedt raad?

Je moet doen waar je zelf het beste bij voelt, dus niet je ouders, familie, vrienden, enz. Het is jouw opleiding ;)
[/quote]

Klopt, maar mijn ouders denken dat ik volgend jaar blijf zitten dus willen ze niet dat ik verder doe.
Als jij er volledig voor gaat zal het moeten lukken.

Pagina niet gevonden

De door jou opgevraagde pagina werd niet gevonden. Onze excuses voor dit ongemak!
tnx voor reacties op stukje...

@jordikroon
Klopt... Waarschijnlijk was de server van m'n provider uitgevallen, mijn site lag vandaag in puin
Zijn er nog mensen naar het WK - Tafeltennis geweest ? :)

Reageren