Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
het is niet zo raar hoor wanneer ik een 10 heb :)
Doet iemand hier aan sport ? (A)
Ik ook, en ook nog tafeltennis.. :-)

Wielrennen :D

@Vincent; De vijver doe ik met een PHPscript welke elk uur via een cron-job wordt aangeroepen.

Korfbal, ja dat is leuk!

Als iemand nog zin heeft om een tut te maken, misschien over hoe je een class of een framework maakt?
Een class maken? Dat is toch niet zo moeilijk? Bekijk anders nog de tut van Joren over Object georienteerd programmeren: klik

Een framework tutorial kan je vinden op www.phpro.org daarnaast kan je ook gewoon bestaande framework's downloaden en bekijken wat hun er van 'gebakken' hebben.

Zo kan je komen tot een eigen framework.

;)
Ok thanks!
Maar framework, georienteerd programmeren en classes vind ik moeilijk. Zal het eens stap voor stap proberen
Wanneer object georienteerd programmeren nog geen gesneden koek voor je is kan je het beste beginnen bij de tutorial van Joren.
Ik ben even stil, hoor net dat Wouter Weylandt (bekende wielrenner) is overleden na een zware val in de Giro...

@Niels, @Max;

Als je het programmeren eenmaal begrijpt dan ben je op 1/3 van het totaal. Nu moet je nog OOP denken wat best moeilijk is...

Reageren