De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Over het algemeen heb ik niks tegen moslims maar ik heb in totaal 3 keer een aanvaring met deze mensen gehad waarvan 2 keer aangifte gedaan. Ik heb op mijn school ook moslims zitten alleen over het algemeen is hier niets mee aan de hand. Maar; als ze net als ons een aanvaring met een docent e.d. krijgen is het meteen discriminerend waardoor het dan sneller is van: laat maar.
Stel dat ik moet inkomen dan kan ik toch ook niet zeggen dat dat discriminerend is? In zulk soort situaties kan ik mij erg kwaad maken over deze mensen aangezien je hiermee niet ver komt in je leven. En dan bewijst zich wel weer aangezien het grotendeel van de overvallen door mensen met 'getinte huidskleur' worden gedaan.
Nogmaals; ik heb niks tegen dit soort mensen en ik zeg ook niet dat iedereen zo is maar het is altijd wel toevallig dat...
Het is niet echt bouwen.. Meer verbouwen, neemt niet weg dat je een vergunning nodig hebt qua brandveiligheid,... omdat het voor meer als 100 personen bestemd is.
En zoals jullie hier ook al zeggen, ik vind ook dat sommige van deze mensen zich nogal snel gediscrimineerd voelen. 2 jaar geleden probeerde ik dan nog te denken van ach laat maar, maar ik begin me er toch ook steeds meer en meer druk in te maken.
[quote="Nick Zwaal"]
Ik zie dit soort discussies vaker onder een tutorail, misschien is het een goed idee is om een specifiek 'ik-wil-een-script-maken'-forumonderdeel te maken zodat mensen eerst kunnen discussiƫren om zo een zo goed mogelijke tutorial neer te zetten.
Wat denken jullie hierover?
Mij lijkt het wel een strak plan mits goed uitgevoerd / goed gebruikt.
[/quote]
EEN TYPFOUT! Ik had er nog zo op gelet! xD
EDIT: On_Topic(
Ik heb absoluut geen problemen met moslims zolang ze niet schreeuwen dat vrouwen inferieur zijn. Ik heb vroeger een hoop kennisen en vrienden gehad die moslim zijn en het waren stuk voor stuk hele goede mensen. Het probleem is extremisme, maar dat zit in elke godsdienst en maakt er een sekte van in mijn opinie.
) or die("IK BEN EEN BEGINNER DUS IK MAG or die GEBRUIKEN!") /* En nu wachten tot het branden begint :D *happy* */
EDIT: On_Topic(
Ik heb absoluut geen problemen met moslims zolang ze niet schreeuwen dat vrouwen inferieur zijn. Ik heb vroeger een hoop kennisen en vrienden gehad die moslim zijn en het waren stuk voor stuk hele goede mensen. Het probleem is extremisme, maar dat zit in elke godsdienst en maakt er een sekte van in mijn opinie.
)
Ik heb er ook geen probleem mee zolang sommige van die jongeren niet alleen maar buitenkomen om alleen maar te vechten.
Nick Zwaal op 21/03/2011 21:36:01
or die("IK BEN EEN BEGINNER DUS IK MAG or die GEBRUIKEN!") /* En nu wachten tot het branden begint :D *happy* */
Maar zit dat vechten in het geloof of in de opvoeding? Ik ben van mening dat de tweede het probleem levert en dat het geloof niet zo'n probleem is; nogmaals, zolang er normaal wordt gedaan vanuit geloofsredenen (geen vrouwen pesten/geweld vanuit geloof etc).