Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Dude, jij bent vroeg op XD *gaap*, ach, moet ik ook weer aan gaan wennen xD

Succes met je presentatie :D Waar gaat hij over?

EDIT: Dat nummer is eng xD
Vannacht was de hele nacht de kleine overstuur, dus weinig slaap gehad.
Gelukkig vandaag weer werken, dus lekker rustig plekje opzoeken en de ogen dicht
Zo jullie zijn er weer vroeg bij hier... Ik lag toen nog te slapen. :D

Iemand nog iets beleeft?

Ik wel: vandaag mondeling examen Engels gehad. Als ik een 5 heb mag ik van geluk spreken...
zo vroeg is 7 uur toch niet? op een normale doordeweekse dag zet ik mijn wekker om kwart voor 7
7 uur valt inderdaad best wel mee, hier gaat de werker om 6.15
wanneer ik moet kranten lopen ga ik er om kwart voor 6 uit (altijd baas boven baas ^^)
Ik moet een uur fietsen naar school dus hier de wekker ook om 6 uur. Of betergezegd; de moeder om 6 uur...

"BRAM! Kom nou uit je bed anders kom je te laat!!!"
"Jaja, ik kom er aan..."
Dus niet :P
Nick Zwaal op 21/03/2011 22:37:36

Aaaaah, daar is ie!
http://www.phphulp.nl/php/tutorial/data-verwerking/foutafhandeling-query-sql/735/
Ik deed de reactie omdat ik deze las vanmiddag ;) Ik dacht dat ik hem nog had openstaan :P

Die tut heb ik ook een keertje gelezen ;) (stom mopje (a) )

Bram Boos op 22/03/2011 15:31:34

Zo jullie zijn er weer vroeg bij hier... Ik lag toen nog te slapen. :D

Iemand nog iets beleeft?

Ik wel: vandaag mondeling examen Engels gehad. Als ik een 5 heb mag ik van geluk spreken...

Niets speciaal... Om 7 uur op staan, om kwart voor 8 naar school vertrekken met de fiets. Om 16.40 terug thuis van school, een beetje eten, een beetje studeren, ...

Bram Boos op 22/03/2011 17:19:43

"BRAM Jasper! Kom nou uit je bed anders kom je te laat!!!"
"Jaja, ik kom er aan..."
Dus niet :P

Dat stukje ken ik ;)
Mijn opa vandaag geopereert alles goed gegaan Hij uit zijn narcose zegt de zuster, En hoe gaat het ermee. Hij zegt het gaat goed maar ik verek van de honger xD.

altijd baas boven baas ^^

Gelukkig wel, In deze context dan.. :)

@Nick
Presentatie ging over 'gegevensverzameling' voor een project, en tegelijkertijd ook een examen onderdeel was.

Over vroeg opstaan. Tja ik wilde mezelf nog even extra voorbereiden. Maar normaal gesproken stap ik het ongeveer 7:45 uit. Maar ik merk wel dat ik vandaag 'lekkerder' in me vel zat dan normaal. Minder duf enzo.

Reageren