Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ik dus wel... maar niet altijd. Drink soms ook thee :|
Ik drink mn koffie met zoetje en met melk. Anders vind ik het niet te pruimen...
alleen 's morgens om wakker te worden. Na de lunch niet meer, anders slaap ik niet
alleen als ik ergens anders ben, thuis en op school niet
Bij mij gaan er liters cola achterover, anders ben ik echt te lam :)
Koffie is echt niet te drinken, zo smerig.
Veel melk, verder water, cola, bier en af en toe thee.
Doe mij maar een lekker glas dr. pepper haha. Anders lekker koud glas water.
Op het werk drink ik alleen water en thee. Van koffie krijg ik een droge mond en hoofdpijn (thuis drink ik het wel trouwens).
Koffie, zolang er maar suiker in zit.
Cola, zolang het maar Cola is (Coca-Cola) en geen Pepsi oid.. En geen Light :/
Red Bull / Golden Power / Bullit
Af en toe thee (als er niets in huis is / ik last van me keel heb..) met suiker

Oftewel, zolang er suiker in zit is het prima lol..

Verder drink ik nooit alcohol als ik aan het werken ben, bier drink ik overigens nooit. Ga geen uilenzeik drinken :/
Toch niet echte koffie drinkers hier dus. :)
@Chris, een lekker fris (Belgisch) pintje moet jij dus niet hebben? (Buiten de werkuren)
Nop, helaas! Doe mij maar een goede rum-cola, afwisselend met een malibu-cola, B52, tequilla, sambucca etc ;-)

Reageren