Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
@Santhe,

Niets van gemerkt?
Ah, dat is het dus... inderdaad regelmatig uitval vandaag.
Nu had ik het daarnet ook.. Maar nog niet eerder gehad vandaag .. :)
Zojuist weer een aardig tijdje uit de lucht.

Het lijkt wel of er een reboot plaatsvindt en dan maar hopen dat het probleem verholpen is. Maar de mysqld heeft echt een probleem.
Klein tipje aan iedereen. Wie denkt windows 8 (developer preview) denkt te instaleren. Wacht er nog maar mee . Hij moet nog ontzettend goed doorontwikkeld worden.
Iemand ervaring met npp autoindent?
Het is een soort van inspringen op de manier van dreamweaver.
Dit topic sterft af...
[color=red]*Aar de AED pakt.... **PIEP**PIEP*PIEP*.......**ZAP**[/color]

Zo, ik ben weer lekker bezig achter (of beter gezegd: voor) mijn PC. Vandaag weer een paar mooie templatesets voor klanten afgebouwd. Nu nog wat content en enkele CMS-modules, en hoppa...
Hopelijk heb ikd an weer wat tijd over voor andere zaken, die op de plank liggen. Zo ga ik de sinds het voorjaar oude gedigitaliseerde videobeelden van onze vakanties, uit de jaren '80 en '90, eens uitpluizen en kijken wat er op Youtube kan worden geplaatst.
misschien valt er nog wel geld mee te verdienen
Getver... zojuist vergeten een zoetje in mn koffie te gooien. Brrr... bah...!
Ik ben sowieso geen koffie drinker. 's morgens drink ik water of melk en als ik eens nood heb aan wat pep dan neem ik frisdrank. ;) Zijn jullie koffie drinkers?

Reageren