Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ik krijg er dorst van!
Achzo zit dat. ;) Geef mij rond deze periode maar een goede dobbel palm
Jasper, ben jij niet te jong voor de alcohol? :D
Ik hou het wel bij een lekker IJSkoud blikje Energy drank... :P
en anders malibu cola of amaretto...
PHP Jasper op 11/12/2011 22:26:21

Achzo zit dat. ;) Geef mij rond deze periode maar een goede dobbel palm

Zijn ze er weer? Lang leve de winter! Ik begon net de herfstbok weer zat te worden.

Gewoon bier vindt ik zelf ook niet wat, maar een apart biertje kan er altijd wel in. Gewoon de slijterij binnenlopen en van alles meenemen. Ik hou het dan wel bij max 2 biertjes per avond.
Ozzie PHP op 11/12/2011 23:31:38

Jasper, ben jij niet te jong voor de alcohol? :D

Vanaf 16 jaar is het legaal he. ;) En ik ben al ruim 16 dus.. :)
Ik ga nu maar even examen word, excel en pc-technieken afleggen. De eerste 2 stellen niets voor maar de laatste zou wel eens kunnen tegenslaan.
Haha, oké... maar je kunt beter wachten tot je 18 bent. Dan zijn je hersenen volgroeid. Nu kan het nog schade aanrichten.
Ozzie PHP op 12/12/2011 08:23:01

Haha, oké... maar je kunt beter wachten tot je 18 bent. Dan zijn je hersenen volgroeid. Nu kan het nog schade aanrichten.

Ach, altijd beter dan 10 jaar en je dan helemaal lam te zuipen. (bron).
Chris Horeweg op 11/12/2011 15:47:46
Ga geen uilenzeik drinken :/

Je moet die Nederlandse rans-pilsen (Heineken en die andere afvalproducten uit die fabrieken van hun) ook niet vergelijken met bier. :)

PHP Jasper op 11/12/2011 22:26:21

Geef mij rond deze periode maar een goede dobbel palm
Zeker! Kijk altijd uit naar december als de Dobbel er weer is! :)
Wat is er zo speciaal aan die Dobbel?

Reageren