Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ik stap altijd om 7u uit bed en moet ik om 9u op school zijn dan ben ik half 8 uit bed
amai maar om 9 uur, ik moet om 8.25 in school zijn tot 15.45
Ik heb een weekje elke dag 9 tot 12u xD
Jordi kroon op 22/03/2011 18:36:01

Mijn opa vandaag geopereert alles goed gegaan Hij uit zijn narcose zegt de zuster, En hoe gaat het ermee. Hij zegt het gaat goed maar ik verek van de honger xD.

Haha, dat had mijn moeder ook. Ze mocht geen eten dus zijn we voor haar even langs de chinees gegaan. Officieel mag dat niet aangezien er kans is dat je daarvan gaat overgeven enzo maar mijn moeder had daar geen last van...
Maar net waar je zin in hebt xD
Wouter J op 22/03/2011 17:00:17

7 uur valt inderdaad best wel mee, hier gaat de werker om 6.15

Hier om 6.30 en uiterlijk ga ik om 2 uur slapen, meestal rond 1 à 1:30.
Tobias Witmer op 23/03/2011 09:26:54

Hoor je in deze categorie?

Ik niet lijkt mij...
Karl Karl op 23/03/2011 09:22:24

Hier om 6.30 en uiterlijk ga ik om 2 uur slapen, meestal rond 1 à 1:30.

Nou wordt opeens wel een heleboel duidelijk. ;)

Nee grapje, maar ik moet nou om 11 uur op bed van mijn mentor aangezien ik elke dag te laat kom en soms in de les in slaap val. :P

dus lekker rustig plekje opzoeken en de ogen dicht

Apart werk.. :)

Reageren