De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Nou dat wil ik wel doen, maar eerst even de rest laten zwoegen goed ? ;-) Zoals ik al zei zou je denken dat het 12 is, maar dat is het toch niet. Ik zal eerlijk zijn dat ik dat eerst wilde typen en toen dacht ik ineens aan iets :-)
@niels, dat is 2. [color=#ededed]Want in PHP zijn keys altijd strings, dus '1' en 1 maakt niet uit. En 'C' heeft key 2 en 'D' heeft dat ook, dus die zijn ook gelijk.[/color].
Heb vanmiddag mijn langste JS lijn in m'n leven geschreven. Ik ben bezig met een userscript voor PHPhulp en kwam toen op dit:
Sinds wanneer kun je met [members] dynamische dingen weergeven:
Naam: [members]{name}
Email: {email}
[hr]
Help mee om alles te ontdekken:
Wat kan allemaal niet:
[members]- {surname}, {lastname}, {last-name}, {last name}, {achternaam}
- {birthday}, {birthdate}
- {date}, {time}
- {job}, {employment}, {labor}
- {posts}, {topics}[/members]
@[members]{name}[/members], als je mod bent, waar zouden moderators dit voor nodig hebben?
Als ik nu een webpagina maak waarbij ik heel veel mailtjes naar 1 mail adres stuur en ik geef het mail adres doormiddel van een get parameter en deze tags aan een link die ik hier plaats kan ik het zo uitvoeren: phphulp.nl/dit-is-onveilig/?email=[members]{email}[/members]
Nou, die tags zijn mij niet bekend. Zal ongetwijfeld uit de oude code wel komen lol. Wel grappig, want ik dacht dus dat je m'n e-mail adres had gevonden die ik hier gebruikte gehehe.
Het is verder geen privacy lek, aangezien jij de enige bent die dit ziet.