De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Dat kan ook iets vriendelijker lijkt me. Ik ben geen hond. Daarnaast... gewoon zorgen dat het niet kan natuurlijk, want dit soort grappen kun je verwachten... zeker op een PHP forum :)
Ik weet dat je geen hond bent, maar ik had je al gewaarschuwd en deze grappen komen nu zo onderhand m'n keel uit.
En dat er iets niet in de haak is, wil niet zeggen dat het direct misbruikt moet worden.
Zo, wij maken even 1 uurtje even wat lol met een lek van PHPhulp en meteen krijgen we een waarschuwing? Wat is dit voor non-democratie?
Het is verstandiger om te zorgen dat je iets pas online zet als het echt werkt en niet als het 'zo ong.' werkt. Want je kan er natuurlijk je leven voor gokken dat hier, op een forum met developers, misbruik van gemaakt wordt...
En zou Roel, of iemand anders, misschien kunnen uitleggen waarom deze [members] tags handig zijn voor moderators?
Ik weet dat je geen hond bent, maar ik had je al gewaarschuwd en deze grappen komen nu zo onderhand m'n keel uit.
En dat er iets niet in de haak is, wil niet zeggen dat het direct misbruikt moet worden.
Je bedoelt je reactie van 13:52:34 waarin je het zelf ook toepast?
Anyhow, je bericht is ontvangen, maar jammer dat je zo agressief reageert die ene keer dat een paar mensen wat lol maken.
Er wordt al gezegd dat het een privacyprobleem is. Lijkt me nou niet bepaald grappig als bijv. mijn e-mailadres te achterhalen is door jullie.
En waarom? Dit wou Bas zodat het in nieuwsberichten geïmplementeerd kon worden zodat het een persoonlijker bericht zou worden. Het is niet eens bedoeld voor het forum. (waarschijnlijk dezelfde UBB parser)