De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
[quote="Roel van de Water op 29/02/2012 15:09:24"]
Ik weet dat je geen hond bent, maar ik had je al gewaarschuwd en deze grappen komen nu zo onderhand m'n keel uit.
En dat er iets niet in de haak is, wil niet zeggen dat het direct misbruikt moet worden.
Je bedoelt je reactie van 13:52:34 waarin je het zelf ook toepast?
Anyhow, je bericht is ontvangen, maar jammer dat je zo agressief reageert die ene keer dat een paar mensen wat lol maken.
[/quote]
Jup, zelf deed ik het net ook. Maar ik heb het even weggehaald, want het is vrij kinderachtig eigenlijk.
Jup, zelf deed ik het net ook. Maar ik heb het even weggehaald, want het is vrij kinderachtig eigenlijk.
Nou, dat sluit dan in ieder geval aan bij je voorgaande reacties.
Roel van de Water op 29/02/2012 15:17:32
Er wordt al gezegd dat het een privacyprobleem is. Lijkt me nou niet bepaald grappig als bijv. mijn e-mailadres te achterhalen is door jullie.
Vreemde opmerking aangezien je alleen je eigen gegevens te zien krijgt, of jij moet iets weten wat wij niet weten? Als mijn mailadres door dit lek achterhaald kan worden (alhoewel ik vermoed dat dat niet zo is) dan verzoek ik jullie om het lek per direct te dichten. Maar goed, ik ga er vanuit dat jouw veronderstelling onjuist is.