Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Je was toch nog geen 16 bram ? ... :)

Ach ik wil wel wat vertellen over het paren van een boterbloem ..
Nee zonder gekheid, ik denk zelf ook dat je de eerste keer zonder al te veel verplichtingen moet doen, gewoon een avondje gezellig doen (met evt eet en slaapplaatsen).
Bram Boos op 23/03/2011 20:04:12

Gewoon Belgisch bier, meer niet!

Spreker zou leuk zijn... Maar eerst maar eens kijken of mensen willen toch?

Kleine aanpassing.

Zijn er mensen die misschien mee willen helpen? Vraag dan maar even msn-adres. ;)
Ik lus niet eens bier xD

Maar ik zou willen maar dan het liefst niet zo ver van Eindhoven xD
Lol ik moet van Antwerpen komen.. :p
Nijmegen, Utrecht, Rotterdam
Vincent Huisman op 23/03/2011 19:55:17

Nou, dan moet je precies een goede datum prikken dat iedereen kan. Dan moet iedereen nog naar de plek komen (die ook strategisch bepaald moet worden), en sommigen kunnen gewoon niet omdat ze er geen geld voor hebben (voor het treinkaartje).

Het lijkt mij ook heel leuk maar ik denk niet dat het echt gaat lukken.

Dit is het antwoord :-)
De positieve ingesteldheid is ver te zoeken? ;)
Ik ben zeker positief en ik zou het leuk vinden om mee te helpen maar een kaartje Groningen-Utrecht is dacht ik toch wel erg prijzig.
En Groningen - Heerenveen dan? Kun je met mij meerijden ;)
PHP Jasper op 23/03/2011 21:47:03

De positieve ingesteldheid is ver te zoeken? ;)

Realistisch ingesteld.

Reageren