Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
'Als je alle getallen achterstevoren schrijft, dan blijft de uitkomst hetzelfde?' dat klopt wel, maar wat is het antwoord?
Gunther Peeters op 06/06/2012 22:43:06

Dus als ik het goed begrijp: Als je alle getallen achterstevoren schrijft, dan blijft de uitkomst hetzelfde?
Met de klok naast mij... 47 minuten... Goed of slecht? :-S

Huh? Dat heeft er niks mee te maken hahaha.

Dat heeft er inderdaad niks met te maken. Je moet de getallen ook niet als getal bekijken en al helemaal niet wiskundig benaderen. Een kleuter kan immers niet rekenen. ;-)
Hier ben ik op gekomen, en vraag me niet waarom... :
0 = 1
1 = 0
2 = 0
3 = 0
4 = 0
5 = 0
6 = 1
7 = 0
8 = 2
9 = 1
Dus een getal als dit bijv: 1597 = 0010 = 1
Ozzie PHP op 06/06/2012 22:45:45

Huh? Dat heeft er niks mee te maken hahaha.

Hoezo niet? 8809 heeft toch zelfde uitkomst als 9088? ;-)

Haha, ja het klopt inderdaad maar je zoekt het veel te ver. Het kan veel makkelijker! Probeer te achterhalen waarom en 7 bijvoorbeeld 0 is en een 8 een 2 en een 0 een 1. ;) PUUR TYPOGRAFISCH! ;)
Gunther Peeters op 06/06/2012 22:53:07

Hier ben ik op gekomen, en vraag me niet waarom... :
0 = 1
1 = 0
2 = 0
3 = 0
4 = 0
5 = 0
6 = 1
7 = 0
8 = 2
9 = 1
Dus een getal als dit bijv: 1597 = 0010 = 1

HULDE +1
Hertog Jan op 06/06/2012 22:59:24
HULDE +1
Dat brengt de stand op -8
Jongens, omdat ik aardig ben is dit een soort prijsvraag. Als je het antwoord weet op deze vraag geef ik gratis webruimte weg aan de eerste goede poster. de vraag:
12+34+h/v+h/v+1+2+3+4+h+v+p

Ik geef 1 tip: alles hoort van het begin tot het einde bij elkaar

Succes!
Koen, zie pm.
Als ik de eerste ben mag je die webruimte aan iemand anders geven :p

Reageren