Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Ik wens de rest veel succes, hier nog eens de som:

[color="#ff0000"]12+34+h/v+h/v+1+2+3+4+h+v+p[/color]
Ha nou zie ik hem ook na ozzie tip! Grappig ja
Als je wilt winnen, zeg het dan
ik wil wel winnen, maar die webruimte hoef ik niet. tenzij je er een gratis domeinnaam bij hebt
Hoeveel webruimte krijg je? Kijk ik even of het de moeite waard is om wat logaritmen op te gooien...
@Eddy, met logaritmen kom je er niet:)
Victor - op 10/06/2012 18:49:12

@Eddy, met logaritmen kom je er niet:)

Je weet maar nooit.
Mag ik vragen bij welke host de webruimte zit, en of er een domein bij zit, anders heeft het weinig nut om hier de oplossing te gaan verkondigen;)
Je krijgt er een .tk of .nl.ae domein bij, de hosting komt van neostrada en het is een halve G.
ps. er zit 1 sql db bij met phpmyadmin toegang en de ruimte heeft FTP
phoehoe[size=xsmall](dje)[/size] een .tk domein!!

Reageren