Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
SanThe, je bent geniaal.
Ik heb al mijn beklag gedaan bij Bas, nu even wachten tot hij online komt.
hij is blijkbaar nog niet online geweest
Jawel. Vincent ik raad je aan om de nieuwsbrief eens te lezen ;-)
Staat er in de nieuwsbrief dan iets over de reclame? Er staat alleen dat er een nieuw lay-out komt. En ik begrijp eerlijk gezegd nog steeds niet het verband daartussen?

Graag hoor ik wat van Bas, maar het zou waarschijnlijk wel weer 1 van zijn woordgevertjes worden. Heeft Bas iets dat hij alleen berichten in het admin forum kan plaatsen? Of waarom horen we hier niks van Bas. Het ALTIJD negeren van berichten van hulp of negativiteit en het erop af sturen van een van zijn onderdanige moderators begint me ondertussen echt de keel uit te komen...
Wouter J: hij is je volgens mij nog altijd geen verantwoording of reactie verschuldigd dus wacht gewoon af tot ie wel tijd en vooral zin heeft om te reageren. En wij onderdanige moderators? Wij hebben verder ook niet zo heel erg veel contact met Bas, dus maak je geen illusies.

Mocht het dan zo uit je keel komen, houd dan de eer aan jezelf en vertrek. Zou wel zonde zijn overigens.
Dan vind ik de verhoudingen hier toch best wel vreemd. Als eigenaar van een site hoor je toch je bezoekers op de hoogte te stellen of als dat teveel gevraagd is op zijn minst je team. Het lijkt er nu op alsof Bas deze site een beetje laat verwaarlozen, opeens wat reclame plaatst en vervolgens weet niemand er wat over en reageert Bas niet meer.
En nee, hij is mijn natuurlijk geen reactie verschuldigd. Maar het zou op zijn minst netjes zijn om een reactie te plaatsen.

En over dat laatste, daar denk ik echt wel over na. Al is het alleen om de sfeer hier wat beter te maken en als zuurpruim van dit forum maar op te stappen.
Wel jammer dat veel van de mensen die wel wat wisten en vaak op dit forum zijn op gegeven moment dit doorhebben, dat het hier allemaal zo vreemd loopt.
Zo krijg je het niveau van dit forum natuurlijk nooit omhoog, zie het topic van Pim: Spaghetti PHP. Er wordt en niks gedaan aan de vele ideeƫn die gegeven worden, er wordt niet gereageerd en zodra mensen scripting doorkrijgen en lang op dit forum zitten verdwijnen ze.
WouterJ: Tuurlijk verwaarloost Bas deze site niet.. zou een beetje gek zijn.
Bas heeft ook gewoon werk anders dan PHPhulp. Ik stuur even een berichtje naar Bas in vraag naar reactie t.o.v. de leden en hopelijk beantwoord hij je vraag dan Wouter. ;-)
@ WouterJ: ik zat eerst (jaren lang) op een ander webforum: webmastercity.nl Ik ben daar ook moderator. Daar ging het alleen dood omdat er gewoon geen berichten waren. En wat er was, was van zulk laag niveau dat het mij ook niet boeide. Daarnaast was de eigenaar niet aanwezig en begon de site te haperen. Dat konden we niet oplossen als phpbb-mods.

Daarna overgestapt op mastercode.nl (ben daar ook moderator), maar ook daar... 3 berichten per maand of zo? Niveau was wel goed. Site was uitstekend.

Dus toen verder gezocht en kwam ik hier terecht. Niveau is goed, aantal reacties/berichten ook. Enige wat mist is een goede website (daarin is Mastercode nog steeds beter).
Helaas van de reclame-dingen (dat dat nodig is voor die 30 euro per jaar aan hosting/domeinnaam), maar de inhoud is super.
Toch mis ik wel het phpBB of andere goede software (nieuwe berichten etc), maar daar valt mee te leven.
Dus weggaan en wat nieuws opstarten... been there, done that.

Daar is toch ook besloten om een nieuwe te maken (en de huidige te verlaten).
Maar in dat nieuwe forum zat helemaal geen schot.
Bas heeft ook gewoon werk anders dan PHPhulp. Ik stuur even een berichtje naar Bas in vraag naar reactie t.o.v. de leden en hopelijk beantwoord hij je vraag dan Wouter. ;-)

Bedankt dat je een berichtje stuurt, ik wacht af...
En natuurlijk heeft hij ook nog ander werk, hebben we allemaal volgens mij. Alleen ik begrijp dat hij wel op het admin forum dingen kan posten? Dan kan je toch ook even hier een reactie plaatsen? Of even een stukje in de nieuwsbrief plaatsen?

Eddy, ik ben totaal niet van plan om een nieuw forum te maken. Er bestaan er al veel te veel.

Reageren