Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Thanks. Jasper, ik kan die instelling nergens vinden :-s (ik heb nu dus de allernieuwste versie, misschien ligt het daar aan).

[size=xsmall]Toevoeging op 20/06/2012 22:13:55:[/size]

hmmm, heb m nu in compacte weergave gezet en dat is al wat beter...
Ozzie, ik heb het gevonden. helemaal rechts naast contact toevoegen staat een icoontje met zo'n sidepannel. Klik daar eens op! ;)

haha dat wist ik all :P (van de vorige versie)
Thanks Jasper... dat is die "compacte weergave" waar ik het in mijn laatste berichtje over had ;-) Had 'm dus al gevonden. Maar toch hartelijk dank!
hah, heb ik net 2 dagen geleden twitter aangemaakt (nog nooit eerder aan gedaan) voor een club, ligt het er nu al uit
bij mij doet hij het inmiddels weer
De opmaak van de nieuwe-reactie-mailtjes is veranderd. In hotmail is de link nu niet meer klikbaar
Twitter nog steeds down bij mij.. bij jullie?

Reageren