Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciƫle aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Die inloggen en registreren buttons vind ik persoonlijk iets beter kunnen
Wouter J op 05/09/2012 16:04:48

Banner is nu weg, alleen nu is er helaas zo heel groot gapend gat...

Kan onder geheel andere omstandigheden best leuk zijn :)

Gewoon je stijlblad even editen die je gebruikt over phphulp.nl heen:

div.fshare, div.sky {
	display: none !important;
}

#header-sky {
	background: url("http://www.phphulp.nl/img/header-bg.png") 0% 100% repeat-x white !important;
	height: 75px !important;
	min-height: 75px !important;
}

body, html {
	margin-top: -12px !important;
}
ik vind het er nou niet echt veel mooier er uit zien.
Ik wel hoor. Prima zo.
Alleen nu nog een goed forumoverzicht met ongelezen reacties/posts te voorschijn toveren ipv de 10-recente-maar-wellicht-al-gelezen-topics...
Ozzie PHP op 05/09/2012 14:54:51

Nieuwe knoppen bovenaan de pagina!

Ja, verschrikkelijk.
ik vind dat het door de knoppen met de plaatjes er bij er erg basisschool achtig uit zien
Mooi wel :D

(ja, als basisschoolleerkracht kan ik dat zeggen :D)

Reageren