Na ruim 50 pagina's in het oude topic volgeschreven te hebben, is het tijd voor deel 2.

Voorgaande delen
PHP-hulp praat topic

De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.

- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.

- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst

- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
leuke knoppen, maar ze passen hier totaal niet, vind ik. misschien pas doen in het uiteindelijke design?
- Raoul - op 04/09/2012 22:37:43

Tsss, ik heb nu een perfect idee voor een nieuw project van mij. Heb al een ontwerp in gedachten, nu nog een goede naam. Irritant, en zeker als je niet goed bent in namen verzinnen

Om hier even op terug te komen, ik was dus een naam aan het verzinnen voor een website waar viral video / grappige filmpjes op komen.

Ik kwam uit op de naam TopVirals, wat denken jullie hiervan?
Lol, net keek ik toevallig eens op de tabletversie van hyves.nl en had opeens een admin- en debugmenu aan de linkerkant.
Opties als Start a campaign, profiling, een JSconsole zag ik in beeld...

Helaas kreeg ik bij benaderen ervan een error.

[size=xsmall]Toevoeging op 18/09/2012 10:42:25:[/size]

Lol, net keek ik toevallig eens op de tabletversie van hyves.nl en had opeens een admin- en debugmenu aan de linkerkant.

[size=xsmall]Toevoeging op 18/09/2012 10:42:25:[/size]

Hyves wtf is dat? -.-
Ken je toch wel? Of is dit een sarcasme? :p
Ikzelf kom er zelden... ;)

[size=xsmall]Toevoeging op 18/09/2012 10:49:44:[/size]

Ken je toch wel? Of is dit een sarcasme? :p
Ikzelf kom er zelden... ;)
idd sarcasme ;-) Dat hyves nog bestaat man, wat een bende xD
inderdaad, Aar praat met dubbele tong... altijd hetzelfde met die jongen.

Ik hoef dan ook vast niet uit te leggen waar die Aa in Aar voor staat. ;-)
Laat die jongen toch, iedereen heeft wel eens een kater :-)
Je bedoelt zeker een kAarter!

Reageren