De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Tsss, ik heb nu een perfect idee voor een nieuw project van mij. Heb al een ontwerp in gedachten, nu nog een goede naam. Irritant, en zeker als je niet goed bent in namen verzinnen
Om hier even op terug te komen, ik was dus een naam aan het verzinnen voor een website waar viral video / grappige filmpjes op komen.
Ik kwam uit op de naam TopVirals, wat denken jullie hiervan?
Lol, net keek ik toevallig eens op de tabletversie van hyves.nl en had opeens een admin- en debugmenu aan de linkerkant.
Opties als Start a campaign, profiling, een JSconsole zag ik in beeld...
Helaas kreeg ik bij benaderen ervan een error.
[size=xsmall]Toevoeging op 18/09/2012 10:42:25:[/size]
Lol, net keek ik toevallig eens op de tabletversie van hyves.nl en had opeens een admin- en debugmenu aan de linkerkant.
Helaas kreeg ik bij benaderen ervan een error.
[size=xsmall]Toevoeging op 18/09/2012 10:42:25:[/size]