De regels
- Off-topic is niet mogelijk dus alle reacties zijn toegestaan, mits ze voldoen aan de volgende regels:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
- Het plaatsen van persoonlijke informatie van derden (zoals e-mailadressen en/of telefoonnummers) is niet toegestaan.
- Teksten, advertenties en links van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst
- Woorden dan wel zinnen onnodig in hoofdletters plaatsen ("schreeuwen") is niet toegestaan, evenals het naar inzicht van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief, onderstrepen...
Als het goed is zou er vanaf 1 september een team werken aan het design van PHPhulp en er eind deze maand een nieuw design komen? Waarschijnlijk zijn ze al wat aan het uittesten.
Ben niet zo'n fan van die icoontjes, die zouden wat simpeler kunnen. Dit soort icoontjes vind ik nooit zo geslaagd voor op een website en al helemaal niet in een menu.
De plaatsing van de reclame is wel een stuk beter, alleen jammer dat die nu ook zichtbaar is als je ingelogd bent...
Is dit onderdeel van het nieuw design? Lijkt me eigenlijk niet, omdat ik denk dat alles vanaf de grond af aan opnieuw wordt vormgegeven.
Ik vind het op zich wel netjes gedaan. We hebben wel eens slechtere probeersels voorbij zien komen :)De banner is inderdaad een beetje wennen. De positie is oké, alleen hij is wel erg groot waardoor ie misschien net teveel aandacht trekt (dat zal Bas vast leuk vinden ;) maar qua gebruikerservaring is het wat minder). In het nieuwe design zal het allemaal wel beter geregeld zijn.