Omdat ze toch even hard weer weg zijn als dat ze gekomen zijn, meld ik het hier ook nog even.
Dat topic heb ik al persoonlijk, per mail, aan de opper-huppelkut Bas Kre[color=black]leger[/color].
Als entrepreneur van een user social content driven website mag je toch wel verwachten dat die toch aardig op de hoogte is van wat er afspeelt(voorbeeld).
Dat een of ander omhooggevallen moderator dat topic dan komt sluiten vind ik toch een beetje wrang. Zeker omdat Tim Kampherbeek hier op phphulp bekend is (andere topics zullen wel weggegooid zijn). Verder is het zo dat er een topic over een oplichter door de opper-huppelkut id aangemaakt en dat er nog aantal oplichters topics rondzweven (jah, ik weet het, dicht, maar dat is vanwege dubbel account).
Opper-huppelkut haha

Maar je hebt zeker gelijk karl . Deze mensen zijn oplichters en er word niks aan gedaan.
Maar wat kan je er tegen doen? Bannen word weer een nieuw account onder een nieuw ip/ email
In ieder geval het topic open laten staan. Waarschuwen, duidelijk maken dat het een oplichter is. Juist niet verbannen. Juist niet.
Open laten vind ik wel een beter idee ;)
Nieuw topic aanmaken over oplichters.

Reageren