Hallo op ben opzoek naar een designer die iets heel simpels voor mij kan designen. Ik heb een png afbeelding nodig waar enekld een tekst in komt te staan. Ik wil hier graag 15 euro voor betalen. Ik kan dit simpel weg zelf niet doen omdat ik geen design programmas hier heb. Stuur me een pm met je msn adres!
?
Onbekende gebruiker
17-08-2011 19:03
Daar ga ik niet van uit, aangezien hij is malta zou wonen.
Ik heb zelfs foto's van zijn appartement gekregen..
@henk,
Waarom zou je in ***snaam foto`s van je huisje sturen om te bewijzen dat je in Malta woont?
Maargoed, ik denk dat we moeten opletten met zomaar iets doen,
Gewoon vragen om een aanbetaling,
In in dit geval van 15 euro,
Tis balen voor je handel ;)
Maar wees eerlijk 15 euro voor zo`n bannetje vind je dat zelf ook niet erugh veel?
Misschien wat meer geduld hebben?
Niet alles is kwaad bedoeld.
Ik heb ooit een aankoop gedaan op Marktplaats en €170.- betaald. Helaas kwam er maar geen pakketje. Diverse malen gemaild, zonder antwoord. Balen. Maar na ongeveer twee weken kreeg ik een net mailtje met sorry. De persoon in kwestie had een plots sterfgeval meegemaakt en was dus met andere zaken bezig geweest. Hij heeft netjes het gehele bedrag teruggestort.
?
Onbekende gebruiker
17-08-2011 19:55
gewijzigd op 17-08-2011 19:59
@Antony,
Het Gaat me niet om die lullige 15euro, ik ben meer van de principes. Het geld had er al lang moeten wezen, klaar voor wat voor dienst dan ook.
@SanThe,
Daar ga ik niet van uit (sterfgeval o.i.d.) omdat de persoon ook bekend is bij opgelichtopinternet.nl.
Inderdaad, normaal gesproken betaal je hier meer dan €40 voor. Dan heb je enkel nog maar een logo, vaak willen mensen dan ook een huisstijl etc. erbij.