Hallo op ben opzoek naar een designer die iets heel simpels voor mij kan designen. Ik heb een png afbeelding nodig waar enekld een tekst in komt te staan. Ik wil hier graag 15 euro voor betalen. Ik kan dit simpel weg zelf niet doen omdat ik geen design programmas hier heb. Stuur me een pm met je msn adres!
[quote="Antony Riksen op 21/08/2011 17:52:05"]
@phphulp.
Is het een idee om een soort blacklist te maken?
Persoon niet vertrouwen knopje en bij 3 keer een push meteen op de blacklist
als die persoon een mail stuurt naar Phphulp.nl met uitleg kan die weer van de blacklist af.
De naam (Nu in het blauw) komt bij niet vertrouwde personen in het rood.
Weet iedereen waar die aan toe is :)
mvg, Antony
En dan maakt hij een nieuwe account, en er wordt weer iemand opgelicht, schiet je dus niks mee op..
Proxy's zijn irritant omdat ze (gratis) vaak langzaam zijn. Goed het kan dus omzeilt worden maar ik heb eerder het idee dat iemand zoals de TS het dan op een andere website gaat proberen.
Meestal zijn dit soort scammers om te dom om te begrijpen wat proxy inhoudt. Deze man kon nog geen GIMP (of gecrackte PS) downloaden en zelf z'n plaatje in elkaar flansen. Lijkt me sterk dat hij dan wel weet een proxy te gebruiken.
--
Daarbij lijkt me de "aanbetaling methode" ook geen gek idee!
Zeker geen gek idee. PHPhulp is echter alleen een portal die gebruikt kan worden als middel om een opdracht te vinden of om een opdracht uit te zetten. Na het contact tussen twee partijen is het verder een samenwerkingsverband tussen opdrachtgever en opdrachtnemer, daar staat PHPhulp buiten. Het is daarom ook aan de opdrachtnemer om dergelijke zaken zelf te regelen.
Je kunt als fora moeilijk de opdrachtgever dwingen om een voorschot te bepalen. Het enigste wat PHPhulp in dit geval kan doen is een tip geven bij een sticky-topic.
@christopher,
Hierin heb je wel een punt. Maar hoe gaat het dan met dynamische IP-adressen?
@christopher,
Hierin heb je wel een punt. Maar hoe gaat het dan met dynamische IP-adressen?
Er zijn inderdaad nog een aantal valkuilen in dit concept waardoor scammers dit alsnog zouden kunnen omzeilen. Ik denk dat wij als gebruiker gewoon goed op onze hoede moeten blijven. Het zou daarbij wel helpen als het systeem zelf automatisch de overduidelijke (en/of bekende) scammers er uit filtert!