Hallo op ben opzoek naar een designer die iets heel simpels voor mij kan designen. Ik heb een png afbeelding nodig waar enekld een tekst in komt te staan. Ik wil hier graag 15 euro voor betalen. Ik kan dit simpel weg zelf niet doen omdat ik geen design programmas hier heb. Stuur me een pm met je msn adres!
@Henk Ik denk dat je bent opgelicht. Als die persoon bekend is bij dergelijke oplichtingssites, dan kun je er wel vanuit gaan dat hij even geen €15 gaat betalen. Zielig, maar zo zitten mensen nou eenmaal in elkaar.
Aangifte doen heeft geen zin. De politie doet toch helemaal niets.
Is het een idee om een soort blacklist te maken?
Persoon niet vertrouwen knopje en bij 3 keer een push meteen op de blacklist
als die persoon een mail stuurt naar Phphulp.nl met uitleg kan die weer van de blacklist af.
De naam (Nu in het blauw) komt bij niet vertrouwde personen in het rood.
Ik vind dat een goed idee Anthony! Maar ik ben het ook deels met Pim - eens: Misschien is het eerlijker als bij een x aantal "report hits" de mods enkel een berichtgeving ontvangen (wellicht met beschrijving waarom dit persoon is gereport) en dat zij dan zelf kunnen beslissen of dit persoon een rode naam krijgt of niet (en daarbij wellicht ontzegging van de vacature sectie).
Is het een idee om een soort blacklist te maken?
Persoon niet vertrouwen knopje en bij 3 keer een push meteen op de blacklist
als die persoon een mail stuurt naar Phphulp.nl met uitleg kan die weer van de blacklist af.
De naam (Nu in het blauw) komt bij niet vertrouwde personen in het rood.
Weet iedereen waar die aan toe is :)
mvg, Antony
En dan maakt hij een nieuwe account, en er wordt weer iemand opgelicht, schiet je dus niks mee op..