Ik vroeg me af, we zitten ook met een vaste groep op dit forum, en ik was benieuwd of het niet een keer leuk zou zijn om een IRL meeting te houden.

Elkaar een keer ontmoeten, de hand schudden, biertje drinken, BBQ'en, steengrillen of weet ik veel veel wat.

Zou dat een leuk idee zijn? Misschien willen we we van elkaar nog wel wat meer dingen willen weten door middel van persoonlijk contact. De ouderwetse en de beste vorm van 'socializing'...

Meedoen?
Schrijf je hier in:
http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/event_register.asp?key=pyuquc791ernl

Alleen dan doe je definitief mee met de meeting.
Op zaterdag liefst laat in de morgen / vroeg in de middag.
Op vrijdagavond maakt het niet zo veel uit.
Als we op zaterdag lekker uit eten willen, dan komt het begin van de avond beter uit. maar we kijken wat er uit komt.

Tot nu toe lijkt dit het beste:
za 24 maa 2012 16:00
vr 30 maa 2012 16:00
vr 06 apr 2012 16:00
vr 13 apr 2012 16:00

Dan zou de 30e van maart, of de 13e van april kunnen (oei, Vrijde de 13e, zijn er nog bijgelovigen hier ;-) )
Dit kan nog veranderen. Ik stel de rest voor die nog niet een datum geprikt heeft om voor 1 feb. een datum te prikken.

Tja, ik kan het zaterdags niet laat maken. Vrijdags maakt ansich niet zoveel uit.

Niels Kieviet op 16/01/2012 19:22:40

Tja, ik kan het zaterdags niet laat maken. Vrijdags maakt ansich niet zoveel uit.

Wordt 't ergens op een vrijdag. Eerst nog even de data's van de overigen afwachten. We hebben nu: Ik, Chris, Jasper, Joren en Niels
Leuk, voor de mensen die met het OV moeten reizen. Ik woon richting Rotterdam dus als je mee wilt rijden moet je maar even een gilletje geven.
Geen idee of ik er geraak maar dat zijn zorgen voor later. ;)
Als het op vrijdag is mag je denk ik wel bij mij slapen als je daar zin in hebt. Moet ik wel even regelen met ouders, maar die zijn over het algemeen niet zo moeilijk >)
En dan moeten we nog gaan kijken wat we precies willen gaan doen :P
- Aar - op 16/01/2012 19:19:56

Als we op zaterdag lekker uit eten willen, dan komt het begin van de avond beter uit. maar we kijken wat er uit komt.

lekker uit eten ??
daar zijn we natuurlijk altijd voor in he :P

- Aar - op 16/01/2012 19:19:56

of de 13e van april kunnen (oei, Vrijde de 13e, zijn er nog bijgelovigen hier ;-) )

Zullen we er ook een lader en een zwarte kat bij zetten dan ?
hahaha XD

Reageren