Ik vroeg me af, we zitten ook met een vaste groep op dit forum, en ik was benieuwd of het niet een keer leuk zou zijn om een IRL meeting te houden.

Elkaar een keer ontmoeten, de hand schudden, biertje drinken, BBQ'en, steengrillen of weet ik veel veel wat.

Zou dat een leuk idee zijn? Misschien willen we we van elkaar nog wel wat meer dingen willen weten door middel van persoonlijk contact. De ouderwetse en de beste vorm van 'socializing'...

Meedoen?
Schrijf je hier in:
http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/event_register.asp?key=pyuquc791ernl

Alleen dan doe je definitief mee met de meeting.
En allemaal even aanmelden op de facebook PHPhulp groep ;-)
Als ik het vooraf weet dan kan ik op elke tijdstip.
He, dit is een interessant topic.
Nu staan er voor mij de komende maandag veel weekenden geblokkeerd of optioneel geblokkeerd. Maar als de datum definitief is en ik de mogelijkheid heb om er te zijn kom ik ook.
TJVB tvb op 17/01/2012 10:08:00

He, dit is een interessant topic.
Nu staan er voor mij de komende maandag veel weekenden geblokkeerd of optioneel geblokkeerd. Maar als de datum definitief is en ik de mogelijkheid heb om er te zijn kom ik ook.

Hier al op ingeschreven?
http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/event_register.asp?key=pyuquc791ernl
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :-)

De data's die nu op de radar staan zijn:

vr 30 maa 2012 16:00
vr 06 apr 2012 16:00
vr 13 apr 2012 16:00
Jep, heb me ingeschreven, bij alle 3 heb ik nog onbekend staan :)
Count me in!

Ik hou wel van een feestje en eten, zolang er maar genoeg Hertog Jan is vind ik alles best. Ik woon op de grens van Friesland en Groningen, iemand die eventueel mee moet rijden want heb eigen auto.

Oh ja ik ben student dus dag maakt niet uit, ik heb zelfs liever door de week omdat ik zaterdag verplichtingen heb zoals voetbalkantine etc.
Schrijf je maar in op bovenstaande link.... Ik zal de TopicStart ook even aanpassen.

Is het niet interessant om eens te gaan brainstormen wat de plannen moeten zijn?

Een BBQ ergens doet het altijd goed, of lekker steengrillen (ik ken in Utrecht nog een goed restaurantje). Chinezen kan natuurlijk ook...

Komt u maar, roept u maar....
Wil je alleen eten? Of nog een (sportieve) activiteit?
Een sportieve activiteit zou ook kunnen, waar dachten jullie aan?
Potje lasergame? Heb dit een enkel keertje gespeeld, en heb wel behoefte om zoiets weer een keer te doen.

Reageren