Door
Ariën
op 16-01-2012 13:22
gewijzigd op 17-01-2012 18:45
5.202 views
Ik vroeg me af, we zitten ook met een vaste groep op dit forum, en ik was benieuwd of het niet een keer leuk zou zijn om een IRL meeting te houden.
Elkaar een keer ontmoeten, de hand schudden, biertje drinken, BBQ'en, steengrillen of weet ik veel veel wat.
Zou dat een leuk idee zijn? Misschien willen we we van elkaar nog wel wat meer dingen willen weten door middel van persoonlijk contact. De ouderwetse en de beste vorm van 'socializing'...
He, dit is een interessant topic.
Nu staan er voor mij de komende maandag veel weekenden geblokkeerd of optioneel geblokkeerd. Maar als de datum definitief is en ik de mogelijkheid heb om er te zijn kom ik ook.
He, dit is een interessant topic.
Nu staan er voor mij de komende maandag veel weekenden geblokkeerd of optioneel geblokkeerd. Maar als de datum definitief is en ik de mogelijkheid heb om er te zijn kom ik ook.
Ik hou wel van een feestje en eten, zolang er maar genoeg Hertog Jan is vind ik alles best. Ik woon op de grens van Friesland en Groningen, iemand die eventueel mee moet rijden want heb eigen auto.
Oh ja ik ben student dus dag maakt niet uit, ik heb zelfs liever door de week omdat ik zaterdag verplichtingen heb zoals voetbalkantine etc.
Een sportieve activiteit zou ook kunnen, waar dachten jullie aan?
Potje lasergame? Heb dit een enkel keertje gespeeld, en heb wel behoefte om zoiets weer een keer te doen.