Ik vroeg me af, we zitten ook met een vaste groep op dit forum, en ik was benieuwd of het niet een keer leuk zou zijn om een IRL meeting te houden.

Elkaar een keer ontmoeten, de hand schudden, biertje drinken, BBQ'en, steengrillen of weet ik veel veel wat.

Zou dat een leuk idee zijn? Misschien willen we we van elkaar nog wel wat meer dingen willen weten door middel van persoonlijk contact. De ouderwetse en de beste vorm van 'socializing'...

Meedoen?
Schrijf je hier in:
http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/event_register.asp?key=pyuquc791ernl

Alleen dan doe je definitief mee met de meeting.
Ikke doe mee..

Lasergamen is zeker leuk om te doen....
Maar we zitten wel leuk alles te bespreken wat we eventueel kunnen gaan doen maar maby hebben sommige van ons er wel hellemaal geen geld voor om het te betalen of maby om andere redenen..

dus is er een eventueel bedrag waarbinnen we dingen kunnen doen (en ja ik snap dat dat eventueel afhankelijk is van de activiteit(en) maar toch)
of zoveel p.p ?

of loop ik nu alweer tever op de zaken vooruit ?
Lasergame, Nee dat is niks aan.

Dan ga ik liever paintballen :) Das veel vetter, misschien is karten ook wel vet :)

Eventueel kun je in mijn dorp wel paintballen en dan daarnaast op de camping in huisje/tent gaan slapen :) Zit niemand met eventueel vervoer terug wat betreft alcohol/rijden. Alleen tis wel in Friesland/Groningen.
Het lijkt me inderdaad wel makkelijk als we een beetje inzicht hebben in hoeveel iemand max. wil betalen voor het middagje/avondje uit. Dan kunnen we ook kijken of lasergame een optie is.

Reken maar voor een restaurantje als je een buffet neemt (of een bbq) dat je rond de 22 euro ervoor betaalt. En voor lasergamen 10 euro p.p. Paintball is wel een stuk duurder met 25 euro p.p. (en paintball vind ik weer zelf niet zo spannend :-P).
Aar waarom vind je paintball niet spannend? Dat vind ik juist spannender omdat je dan veel meer moeite doet om niet geraakt te worden omdat het soms pijn kan doen. Bij lasergamen gaan er wat lampjes op je vest branden alsof je een lopende kerstboom bent en daarna huppel je weer vrolijk verder, geen ruk aan :)

Als je wokt ben je vaan voor 27,50 klaar (weekend) inclusief onbeperkt drinken. En lasergamen is vaak maar 20 min ofzo en paintball ben je vaak wel 2.5 uur bezig ;-)
Het probleem is dat ik bij paintball de balletjes erdoor jaag en ik dus snel 50 euro kwijt ben. ;)
Paintballen is gewoon te duur. Als je goed wil paintballen betaal je al gauw 50 euro p.p. Ik stem ook voor lasergamen, doe ik graag :-)

In kamperland heb ik het record op mijn naam staan :P
Is het niet handiger om eerst te weten wat iedereen als budget heeft, voordat je gaat kijken wat je gaat doen..? ;)
Dat lijkt me ook het makkelijkste....

Dus roept u maar...
Neem mij nou alsjeblieft niet als voorbeeld, maar ik heb een ruim budget voor een hele dag; dus inclusief een drankje vooraf, een uitje en wat eten. Ik declareer 't gewoon op de zaak..
@Chris idem dito :) alleen ik doe het niet op de zaak ;-)

Reageren